RAMADAN, milloin alkaa?
Kommentit (30)
olen tulossa golffaamaan sinne ja on liikaa viinaa omasta takaa niin meinasin ottaa hieman konjakkia mukaan.
isovanhemmille, korkkaamme mieheni kanssa (algerialainen) hyvää punaviiniä ja syömme hyvin - shorbaa tietenkin kattilakaupalla :o).
Ramadan Mubarak kaikille!
Miten suomalaiset muslimit viettävät ramadania???
isovanhemmille, korkkaamme mieheni kanssa (algerialainen) hyvää punaviiniä ja syömme hyvin - shorbaa tietenkin kattilakaupalla :o).
Ramadan Mubarak kaikille!Miten suomalaiset muslimit viettävät ramadania???
Eikös silloin yleensä paastota?
Salamit kaikille siskoille!
t. 19
[/quote]
Eikös silloin yleensä paastota?
[/quote]
Miten työpäivänne eroaa tavallisesta ramadanin aikaan?
ettei tule kiusausta. Muuten mennää ihan normaalisti. Rukoilen omissa oloissani, jos vain on aikaa.
19
Eihän Ramadanina juoda punaviiniä....
Itse en ole muslimi mutta sellaisen vaimo ja itse tehnyt Ramadan-paaston moneen kertaan kuitenkin. Auringonlaskun jälkeen nautitaan hyvästä ruoasta, muu aika päivästä pidättäydytään kaikista nautinnoista (suuhun ei siis mitään ja vältellään myös fyysistä kosketusta ym)
Työssäkäyvänä kyllä aika rankkaa, mutta elimistö tottuu kyllä jo muutaman päivän jälkeen. Itse teen esim. ruokatunnilla pienen ulkoilulenkin:)
Ainoa oikea tietoa!!!
RAMADA ALKA 01.08.2011 JA LOPPU 29.08.2011.....jos asuut Suomessa aurinko ei laske ollenkan eli sinun pitäisi seurata rukous aika varten lähin musulmanin maa....
Eli litra per matkustaja :)