Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Auton kone levis ja auton korjaus maksaa melkein saman kun auton arvo.

Vierailija
18.08.2009 |

Jep joo ja hyvä tuuri kerta kaikkiaan!!!!!!!!!

Auton arvo noin 9000 ja kone levis. Korjausarvio liikkuu tällä hetkellä melkein 6000e. Luultavasti pitää koko kone vaihtaa.

Autolla ajettu n.160000km, mut paska tuuri matkassa ja puol konetta levis kun yksi pikkuosa hajos ja hajotti puol konetta samalla. Autoa oli huollettu säännöllisesti ja viimeksi noin 3kk sitten.

Ei siis oo rahaa korjaukseen ja autoa tarviis kun on kasa lapsii nurkissa. Prkll.......

Onk mitään turvaa kun käy näin? Vai pitääkö hakee taas lainaa lainan päälle et saa auton korjattua? Kun ei ois varaa maksella sitäkään takas.

On se niin syvältä olla pientuloinen, mut itseppä oon elämäni näin päättäny elää tai jotain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa uutta moottoria. Toinen vaihtoehto on myydä auto esim puoleen hintaan tee-se-itse miehelle.

Vierailija
2/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytetty kone siihen kolari autosta tai jotain. onhan niitä romuttamoita yms. en mä tajuu mut näin mä tekisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tää elämä heittää välillä niin pyllylleen.

Käytettyjä koneita ollaan kateltu mut kun sekin tulee töineen siihen 6000tonniin. Ja pelkät varaosat töineen tän päivän arvion mukaan 6000e.

Siis niin pyllystä!!!

Ja kun siis aateltiin et ompa meillä nyt (ostettu käytettynä 2vee sit) hieno auto ja sit tää.........

Vierailija
4/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS tuo pikkuosan hajoaminen ei ollut teidän vika, vaan siinä on ollut valmistusvirhe TAI se on huollossa asennettu väärin tmv. niin valmistaja tai huoltamo joutuu remontin korvaamaan. (Ellei ole teidän omaa vikaanne, tyyliin olette jatkaneet ajoa vaikka öljy loppu tmv.!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi