Kellään n. 155-senttistä, n.40-kiloista tyttöä?
Minkä kokoisia naisten vaatteita käyttävät vai löytyykö vielä lasten osastolta sopivia?
Meillä tytölle naisten XS sopiva, housuista farkkuja on ostettu kokoa 34 (lasten koista väljästä mallista menee 160). Mietimme takin ostoa netin kautta, pohdinnassa olisiko naisten 34 oikea koko. Saahan sen toki palauttaa, jos ei ole oikea.
Kenelläkään muulla tämänkokoisia tyttölapsia?
Kommentit (5)
Itse olin ennen noita kahta lasta 155cm ja 39kg, silloin meni 32 vaatteet ihan kevyesti päälle, nyt vain haaveissa. =)Löysin myös lasten osastolta vaatteita, 164cm meni hyvin.
tosin en tyttö, vaan nainen ja naisen mallinen ja -painoinen. Mutta juu... 34 on varmaan aika hyvä, jollei isokin koska itse käytän 36/38 ja paino 50+
Tytöllä ei nimittäin ole vielä tullut kasvupyrähdystä.
ap
Vähän isolta kuulostaa, koska minäkin 10 senttiä ja 10 kiloa isompana käytän XS:ää ja 34:ää. Mutta nuori tyttö varmasti viihtyy vähän löysemmissä, eikä ne niin hyvin istukaan.
Vähän isolta kuulostaa, koska minäkin 10 senttiä ja 10 kiloa isompana käytän XS:ää ja 34:ää. Mutta nuori tyttö varmasti viihtyy vähän löysemmissä, eikä ne niin hyvin istukaan.
On kuitenkin takista kyse, ajattelin että sen ei tarvitsisi heti jäädä pieneksi.
ap
tosin en tyttö, vaan nainen ja naisen mallinen ja -painoinen. Mutta juu... 34 on varmaan aika hyvä, jollei isokin koska itse käytän 36/38 ja paino 50+