Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään Nokian 7610 Supernova White puhelita?

Vierailija
17.08.2009 |

Jos olet ostanu kyseisen laitteen kertoisitko sisältyykö tehtaan pakkaukseen molemmat kuoret lilat ja siniset vai oonko käsittäny vääri? Olen tilaamassa netistä...ja värillä on väliä:) Mutt netin pakkaus selosteista ei saa selvää kumman värisen puhelimen sisältää..vai onko molemmat kuoret pakkauksessa! Kiitos jo etukäteen jos joku kehtaa vastata!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on supernova joku mikälie niistä, paketissa oli kyllä kahdet kuoret, mutta minulla siniset ja punaiset.

Vierailija
2/5 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa epävarmaa tunnetta että niissä ois kahet kuoret...jos malli vähän heittää ni eiköhän tossakii sit vois olla!

Mutta jos jollain ois varma tieto enne ku laitan tilauksen menemää!

Linkki puhelimeen!

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-7610-supernova

Pkkauksen sisältö luettelossa on mainittu että ''kaksi kuorta'' mutta isäntä väittää että taka kansi ja etukansi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo se minun puhelin justiin on, mikä tuossa kuvassa on, mutta mulla on musta etupuoli, ja sit takakansi on tummansininen, ja lisäkuorena on se punainen mikä tuossa linkissä on.

Eli varmaan sen valkoisen mukana on sitten se lila ja sininen.

Vierailija
4/5 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittäny nyt 3 tuntii netissä selvittää asiaa! Ja juolahtikki mielee että Av-mammat tietää kaiken! :D

Suur kiitos vielä! Eikun tilausta laittamaan!

Vierailija
5/5 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän puhelimen valitsit :)

Tykkään tosi paljon, on niin kivan kokoinen, ja näppärä käyttää. Ainoa pieni murhe tässä on se, että näyttö on vähän arka, kun on niin iso, mutta minä pidän muutenkin suojapussukassa :)