IVF elokuussa
Ens viikolla toinen IVF toisen lapsen yritystä. Ensimmäinen, nyt 1v 7kk, onnistui viidennen IVFn tuoresiirrosta. Eli keräys ja siirto ens viikolla. Tänään oli ultrassa n.10 follikkelia.
Onko muita?
Odottelua
Kommentit (60)
voihan surku ja itku kimpale kultaa. Voin vain tuntea surun sinun puolesta. Muistan niin elävästi tuskan hoidoista joista ei tulosta tullut. Voimia!
Omassa olossa ei kehumista, maha olllut aika turvoksissa vieläkin, ehkä alkaa helpottamaan. Tuntemuksia ei sitten liiemmin ole ollut, että en tiedä mitä tässä nyt ajattelis. Ei oikein jaksa uskoa, että tässä hyvin kävisi. Vielä reilu viikko odotettavaa ja sitten testiin. Kyllähän se aika tässä yllättävän nopeasti on mennyt.
Mites muilla piinailijoilla menee ja tervetuloa uudet mukaan. Pidetään pino hengissä =)
hupsis menee jo päivistä ihan sekaisin=)
Tosi harmi Kimpale kultaa! On tää niin kohtuutonta, olis ollu jo aika onnistua sinullakin. Kun vaan tietäis et millon se sit onnistuu ni sit jaksais näitä tuskallisia negakertoja paremmin. Ja et tietäis et se varmasti joku kerta sit kans onnistuu. Voimia!
Onnea puolestaan Moonalle loistavasta saliista ja plussaista matkaa!
Tääl ei turvota eikä oo mitään muitakaan tuntemuksia, joten alkaa olla usko kovin vähissä. Viikko nyt tosin vielä aikaa, muttamutta...
Toivottavasti muilla on raskaanaolevammat olot.
Odottelua
Voi ei Kimpale kultaa! Todella ikävää :( Vieläkö jaksat yrittää uudelleen? On tämä hoidoissa käynti rankkaa.
Toivo ja Odottelua: Ei sovi vielä menettää toivoa, plussa voi tulla vaikka ei oireita olisikaan.
ON: Eilen oli vointi hyvä eikä vatskaan enää näkyvästi eikä tuntuvasti turvoksissa. Samoin kivut tiessään. Tänään iski kovat aaltomaiset kivut kohdun tienoille ja sen jälkeen on vatsakin turvonnut taas palloksi. :( Tietääkö kukaan tekeekö noi luget sitä? Mitään muutakaan ei voi olla näin ensimmäisenä päivänä siirron jälkeen.
Moona pp1
Mä hölmö menin jo testaamaan...ja negahan se.Nyt ei jaksa enää uskoa että se siitä muuksi muuttuu. Pakkohan se veritestiin on kuitenkin vielä mentävä ja sieltä lopullinen tuomio kuultava.
Kimpale kultaa Olen todella pahoillani!!Niin tuttuja nuo tuskalliset tuntemukset aina negan jälkeen!*rutistaa lujaa*
Moona mulla ainakin luget turvottaa...Millanen olo nyt parin päivän jälkeen?
Jaksamista piinailijoille!!
Rva Onneton ja tähtöset(kunpa vain ihmeitä tapahtuisi)
Tosi surkee olo. En oo testannu, mut on ihan varma olo ilmankin että ei onnistunu. Kävitkö jo veritestissä Rva (toivottavasti sittenkin tosi) Onnellinen?
Mites muilla? Toivottavasti on toiveikkuutta vielä muilla jäljellä!!!
Perjantaina sit täällä testi päivä, mut varmaan jo ke katon.
Odottelua
ja olo on mikä on. Turvotus on jo laskenut, siihen auttoi onneksi lepo. Oireita ei ole juuri miksikään. Välillä tunne, että menkat alkais, mutta siinä se. Että en tiedä mitä tässä nyt ajattelis. Perjantaina veritesti ja saan vasta maanantaina tuloksen. Kai se pitää perjantaina kotonakin testata ellei ala vuoto ennen sitä. Kun empä usko, että raskaana olisin jos vuoto alkaa.
Onnen toivotuksia mukana piinaileville, toivottavasti joku edes sen plussan nappais :D
Perjantaina on mulla vasta veritesti mutta toivon oon jo tästä menettäny. Oon koittanu ajatuksia siirtää adoptioon päin...sekin vaan niin raskas ja pitkä taival...saas nähdä minne se elämä vie..
Toivon todella muille piinailijoille plussia!!Ja voimia matkaan myöskin kaikille!
Värikästä syksyä!:)
Mieli vielä maassa mutta valoakin näkyy. Tänään kävin jälki tzekkauksessa Avalla ja siinä sovittiin uudesta yrityksestä. Niin paljon olen tähän jo panostanut että vielä on jaksettava yrittää.
Pidän kaikille paukkuja, toivottavasti tulee plussia :)
taidan minäkin jäädä pois tästä plussajunasta. Tänään alkoi tuhrumainen vuoto, ei tosin ole vuotanut nimeksikään mutta kumminkin. Luget todennäköisesti pitää kunnon vuodon poissa. Ostin testin kotiin, perjantaina veritesti ja testaan myös kotona varmuuden vuoksi kun vastauksen veritestiin saan vasta maanantaina. Jotenkin tuli niin tyhjä olo, että tässäkö se taas oli. Kovin tuli karmaisevia muistoja mieleen aiemmista hoitokerroista vaikka niistä onkin jo aikaa. Mutta ne tunteet on vieläkin muistissa. Jaksettava se vaan on lapsen joka jää todennäköisesti ainokaiseksi niin hänen tähden. (ei ole passit ikinä onnistunut) Haluaisin teille jokaiselle suoda sen onnen, että edes yhden saisitte jotka olette ensimmäistä yrittämässä. Itselläni siihenkin oli pitkä tie takana, joten toivoa ei todellakaan kannata heittää menemään.
Koittakaa joku saada se plussa tähän jonoon, niin olisin ikionnellinen hänen puolestaan ja muille mielenkohotusta ja jaksamista :D
Toivo jolta nyt taitaa toive jäädä toteutumasta =(
Eli tyhjää täynnä oli testi. Varsinainen testipäivä pe, mutta kun ei edes haamunhaamua niin ei kyllä mitään toivoa. Hienoa että Kimpale kultaa uusi toivo jo häämöttää. Kyllä täälläkin on jo mieli ollut asemoituna uutta yritystä päin, vaikka tosi paljon ottaakin päähän, väsyttää, kyllästyttää ja masentaa tämä loputon yrittäminen.
Voi kun jollain olis vielä hyviäkin uutisia kerrottavana!!!
Odottelua, jonka odottelu sen kun jatkuu aina vaan...
Tänään varmistu hcg alle 1 veritestissä...olo on kertakaikkisen tyhjä!
Voimia ja parempaa onnea teille joilla vielä piinailut menossa!
Pahoittelut negan testanneille! :( Onnea myöhempiin koitoksiin!
Vieläkö joku täällä piinailee??
Itselläni ei juuri oireita ole. Rinnat on arat ja vatsa vielä vähän turvoksissa, johtunee lugeista.
Moona, pp9
Hei!
Minä plussasin ensin veritestissä heikosti ja sitten hyvin.
Osanottoni muiden puolesta.ymmärrän sen tusken olen sen niin monta kertaa itse läpi käynyt.
Nyt minua jännittää jaksaaka tämä masuasukki toukokuuhun. Menossa on 4+6
Voimia kaikkille , kyllä se aika vielä tulee.
Tulehan Moona keromaan miten kävi!
että niinhän siinä kävi, ei jaksanut tämä kaveri matkassa olla. No onnellinen pitää olla tässäkin elämän tilanteessa sitten muista asioista. Pahin suru on jo takana ja uuden tuulet puhaltaa. 10 alkiota jäi pakkaseen, joten yritetään sitä sitten ensi vuoden alussa. Nyt haluan loppu vuoden antaa kehon rauhoittua.
Oikein sylin täydeltä onnea nuppuilija :D:D Ihana, että joku edes onnistui.
Muille sitten jotka samaan junaan kanssani hyppäsi niin voimia!
Piinailijoille vielä onnensäteitä :D
Taidan olla viimeinen joka täällä vielä epätietoisena roikkuu.
Pahoittelut myös Toivolle!
Nuppulilja: Ihanaa, paljon onnea plussasta. Ja tarrasukkia mukaan!!! Kiva että saatiin tähänkin pinoon yksi plussa.
ON: Roskishaamu. Testasin siis tänään aamulla päivää etuajassa. Testiajan sisällä ei tullut mitään, mutta tunnin päästä hyvin hyvin hyvin haalea viiva. Mies ehti lähteä töihin, mutta laitoin sähköpostilla kuvan perään. Katsotaan näkeekö mies siinä sitten mitään.
Mietin tässä vaan, että voiko näin myöhään haamu enää vahvistua... viikkoja olisi 4+1 (eikös ne lasketa hedelmöityksestä eikä siirrosta??). Aika näyttää. Testataan ylihuomenna uudelleen. Tästä ei kannata/ saa vielä onnitella!! Testasitko Nuppulilja raskaustesteillä ja mitä näytti?? Itse en ole menossa verikokeelle, joten pitää noita raskaustestejä ostaa lisää.
Moona, pp13
Kiitos onnitteluista. Olo on aika epä todellinen onhan vauvaa odotettu saatavaksi seitsenän vuotta.
Oireita on mutta ei mitään hirvittävän voimakkaita vielä. Rinnat kipeet ja nukuttaa, muutaman kerran olen aamuisin oksentanut.
Moonalla vielä rohkaisu. Minunkin arvoni nousi hitaasti, mutta on nyt ok. Kannattaa testata ja käydä vaikka veritestissäkin.
Onnea matkaan muille uusiin yrityksiin.
Tänään testattu vielä kertaalleen, ja vahva plussa sieltä tuli! Olen siis raskaana minäkin! Ja epätodellisen onnellinen olotila myös täällä. Nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa! Oksentanut en vielä ole, muttta ajoittain on pientä kuvotusta ja rinnat on turvoksissa.
Moona rv4+3
Heips!
Onnea saatiin toinen plussa junaan. Mukavaa!!
minulla 5+2 lähellä mennään. Tarrasukkua myös sinne.
Mulla oli se testipäivä tänään ja taas negatiivinen. Mieli on aivan maassa, en tiedä jaksanko vielä yrittää.. Päivä meni kun pakotti aivot tekeen töitä, mutta kyynel ei ole kaukana.