Koiralla 5pv veristä ripulia
2 he välein kakkaa. Kokemuksia? Ell totesi, että ripulia. Ruokavalio ohjeen mukaan ja maitohappobakteerit.
Kommentit (19)
Siis miksi et ole jo vienyt eläinlääkäriin?
Jumslauta sentään. Viisi päivää olet tuota katsonut tekemättä mitään?
Miksi eläinlääkäri ei antanut ripulilääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan!!!
Palstalta hakee neuvoja ja koira sairas!
Voi helv. Miten Edesvastuutonta!!
itse vetäsisin napin ohtaan kuudentena päivänä ja seitsemantenä lepäilisin
Käytitkö lääkärissä vai puhelinohje ? Itse veisin eläinlääkäriin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
itse vetäsisin napin ohtaan kuudentena päivänä ja seitsemantenä lepäilisin
Mene tekemään päivän läksyt ja sitten nukkumaan!
Haloo tottakai olen käynyt ell. 50 kg painava otus. Ihan voimissaan ja ahmisi ruokaa, saa vaan ripuliruokavalion mukaisesti.
Kysyn onko kokemuksia mistä johtuu.
moniko luki aloituksen? ei näköjään kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan!!!
Palstalta hakee neuvoja ja koira sairas!
Voi helv. Miten Edesvastuutonta!!
Mitä luulette aloituksen ell lyhenteen tarkoittavan.
AP kysyy siltä ell; tä vastauksen
Itse annoin Canikur tabletteja painon mukaan. Katsoin, että juo tarpeeksi. Ruoka aloitus ekaksi riisin keitinliemi. Sit lisää vähän riisiä ja pikkuhiljaa siihen kanan jauhelihaa tms.
Onko syönyt jotain sopimatonta tai ruoka ollut liian pitkään kupissa et pilaantunut tai kuppi/vesi jäänyt likaiseksi... Jostain joku pöpö ellei ruokavalio ole muuttunut?
Onko kuvattu ja kaikki mahdolliset kokeet tehty? Koirilla ei ole perspukamia joten veri aina vakavaa!
Epäilen kyllä sua trolliksi..
ell
julkaistaanko mitään. oita julkaistaan hyväksynnän jälkeen viestit..- en ole nähnyt
täytyy olla drolli mikään koira ei jaksaisi vee rippulia 5pv oma koirani meni jo ekassa päivässä huonoon kuntoon ja lääkäriin mentiin heti. Äkillinen suolistobakteeri tms oli diagnoosi
Ja jos 5pv kestänyt ver dripuli, niin miten olis vaikka nyt jo päivysytykseen hakeutuminen? Kukaan voi olla oikeasti noin watipää? Katsoisitko itselläsi, kun lentää takaa verda, että mitähän tässä tekis?
No veri on ollut kirkasta, eli tulee peräpäästä joka näemmä ärtynyt. Sisäinen verenvuoto olisi eri juttu. Tota verta ollut vaan pari pv. Eilen aloitin reilun kuurin aptusta, näyttää jo toimineen. Kiitos myös noista canikur tablettineuvosta. Pitää ostaa noita varastoon.
Kyllä koira on ihan hyvässä kunnossa, ihme kyllä. Eilen riehui metsässä monta kilometriä juosten hurjaa vauhtia.
Eri asia, onko elopaino vaikka 55kg, tai 5kg. Omasta mielestäni. No, hyvä näin ja jos tästä joku muukin saisi vinkkiä. Keväällähän näitä oksu ym tauteja tuppaa olemaan.
t-ransu-jen kuukautiset on veriripuli
Lääkäriiin 🥺