Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF elokuussa

17.08.2009 |

Ens viikolla toinen IVF toisen lapsen yritystä. Ensimmäinen, nyt 1v 7kk, onnistui viidennen IVFn tuoresiirrosta. Eli keräys ja siirto ens viikolla. Tänään oli ultrassa n.10 follikkelia.

Onko muita?

Odottelua

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme menossa juuri samassa vaiheessa. Olin ultrassa 17.8 ultrassa oli 16 noin 1cm follikkelia. Seuraava ultra on perjantaina.

Maha on aika turvoksissa ja välillä vihloo ja nippailee.

Minulla ei yhtään lasta aikaisemmin.

Kyllä on pitkästyttävää.Olen kotona yritän lepäillä/ tehdä kotitöitä.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
2/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi toiveissa ja toinen IVF menossa. Tosin vähän teitä muita jäljessä. Pitkällä kaavalla mennään, Puregonin piikittely alkoi maanantaina, tänään siis vasta kolmas päivä menossa. Vatsa ei vielä ole turvonnut, mutta tiedän edellisestä kerrasta, että ei mene enää kaukaa kun se piina alkaa.

Tsemppiä ensi viikon punktioihin Odottelua ja Nuppulilja!

Moona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle!

Mimulla on menossa kolmas ja viimeinen ivf-hoito.

On kivaa kun on muitakin.

Onnea myös sinulle.

Minua jännittää jo perjantain ultra jossa punktiopäivä määrätään.

Vierailija
4/60 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa IVF hoito ja toinen lapsi haaveissa, ensimmäinen tuli 3 IVF kierroksella. Ultrassa käyty 17.8 jolloin näkyi 12 munarakkulaa, huomenna uusi ultra jolloin selviää punktio päivä. Mahaa on ihan kivasti jo nipistellyt pari päivää ja turvotustakin havaittavissa. Huominen toki jännittää, että mitä munasarjoista löytyy =)

Vierailija
5/60 |
20.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia tuntemuksia täällä. Aika tuntuu tosi pitkältä ja jännittää huominen. Onneksi aika on jo 9.00.

Toivottavasti meillä kaikilla on onnea huomenna.

Tullaan huomenna kertomaan!!! Mitä kullekin kuuluu.

Vierailija
6/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkitio on maananataina ja alkionsiirto keskiviikkona. Todennäköisesti rakkulaoita saadaan se 11-16. Minua kyllä jännittää pysyykö ne rakkulat siellä, niin kauan.

Mites teillä muilla menee?

Onnea matkaan ja ajan kulutukseen.

Vierailija
7/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas seurantaultra oli tänään. Hoito etenee verkkaisesti. Munarakkulat kasvaa hitaasti. Oma lääkäri poissa, ja sijainen tuntui jotenkin olevan hukassa koko hoidon suhteen... Toiste en kyllä ala koko hoitoon jos ei oma lääkäri ole paikalla! Oma lääkärini oli suunnitellut Puregonin (FSH) vaihtoa tässä kohtaa hoitoa Pergoverikseen (FSH+estrogeeni) ja tämä lääkäri vain lisäsi tuon yhsdistelmän nykyisen rinnalle. Yritin selvittää suunnitelmaa ja tämä lääkäri myönsikin ettei tiedä mitään tuosta yhdistelmä-hormonista... ei edes ollut tajunnut ennen kuin sanoin, että siinä on myös tuota FSH:ta... mutta pysyi silti päätöksessään että hormoniannos tuplaantuu. :( Enpä tässä viitsi alkaa sooloilemaankaan, joten toivon parasta ettei tule hyperiä ja odotan kauhulla maanantaista uutta ultraa... Onneksi sentään maanantaille laittoi seuraavan käynnin kun sitten on oma lääkäri jo paikalla. Tosin käyntejä on nyt kauhean tiuhaan... kertoo lääkärin epävarmuudesta. Edellisessä IVF:ssä seurantaultria oli vain 3, nyt 4 tai 5.

Moona

Vierailija
8/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli tosiaan ultra ja keskiviikoksi suunniteltu punktio. Ihan ei ole munarakkulat kasvaneet niin kuin toiveissa oli, tänään löytyi jo 20 rakkulaa, että toivottavasti isommat kasvais ja pieniä ei enää lähtis kasvamaan. Vielä pari päivää pistellään ja sitten odotellaankin jo keskiviikkoa. Aika ahtaan oloista on kyllä alavatsassa, viikonloppu pitää ottaa rauhallisesti.

Vierailija
9/60 |
21.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuului siis sullekin toivo 78.

Minä siis menen jo hieman edellä kun punktio on jo maanantaina, Mulla on mielialat ihen sekaisin ja välillä tuntu, että ei voida siisrtoon asti päästä.

Mitähän nuille kuuluu?

Vierailija
10/60 |
23.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän kirjautumisongelmia, mut siis. Tiistaina keräys ja vasta perjantaina siirto, iik, kauhea odotus että kuinka selviivät.

Mut siis keräys nyt vielä ensin ja hedelmöityminen ja jakautuminen...

Rakkuloita on 8 (ja 3 pikkusta), eli mitään huikeeta saalista ei oo luvassa, mutta luotan että siirtoon kuitenkin ne pari sissiä selviää.

Nuppuilijalle oikein onnistunutta keräystä huomiselle ja Toivo78 keskiviikolle. Ajatella...ens viikolla ollaan sit raskaina!!

Odottelua

Vierailija
11/60 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtin toimenpide nukutuksessa, joten kipuastetta , en tiedä.

Soluja saatiin 8 kypsyys aste kysymys huomiseen saakka. Saa nähä mikä on tulos hedemöittyvätkö ja kuinka moni. Yleensä mulla on kaikki hedelmöittynteet, muutta eihän sitä koskaan tiedä.

Onnea molemmille punktioon odottelua ja toivo.

Yaidan mennä ottamaan torkut.

Vierailija
12/60 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitynpä minäkin mukaan kun niin samoissa aikatauluissa tunnutte olevan :)

Toivolla tais olla keskiviikkona punktio?Minulla myös.

Tämä siis meillä 3.IVF...ja lapsia ei ennestään ole meille vielä suotu.

Tänään näky ultrassa yhdeksän rakkulaa joista kahdeksan oli oikean kokoisia. Saas nähdä kuinka käy..vielä monta vaihetta jännitettävänä.Tosin tässä hoidossa on ja ollut vähän sellanen luovuttaja olo..

nuppuliljalle onnenkantamoisia, että hedelmöittyvät!

Ja Onnea matkaan punktioon odottelua ja toivo minunkin puolestani.

Moonallekkin tsemppiä vielä pistelyyn!

Vierailija
13/60 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Rva Onnellinen!

Minulla on myös luovuttaja olo ja sellainen olo,että joku varmasti menee pieleen ja siirtoon ei päästä.

Meille tämä viimeinen hoito oli lahja lääkärit olivat jo luovuttaneet koska edelliseen hoitoon olin kuolla allergioiden takia. Edellisestä hoidosta 4 vuotta. Mutta lääkärit vielä rohkenivat ja tekivät hieman erilaisen hoidon. Ajattelin tarttua onkeen.

Tsempppiä kaikille punktioihin ja tulkaahan kertoon tuloksia!

Vierailija
14/60 |
24.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku saisi onnellisen tuloksen! Voin luoda uskoa Rva Onnelliselle, että kyllä sitä kannattaa toivoa. Itselläni oli kanssa 3 hoitokierros menossa kun elämäni ensimmäisen plussan sain. Meillä ei IVF tehoa vaan nytkin tehdään ICSI. En millään jaksanut enää uskoa ja toivoa mitään 3. hoitokerralla vaan oli periaate, että tehdään se nyt kun on tarjottu, niin monta pettymystä takana. Mutta kun sitä kaikkein vähiten odotti niin lapsihan sieltä tuli. Että ikinä ei kannata toivoa heittä menemään.

Tähän päivään, nyt on irrotuspiikki tuikattu ja aika tukala päivä takana. On aika ahdas olo jo alakerrassa ja turvotustakin havaittavissa. Ihana kun ei tarvitse enää nenäsumutetta käyttää...yäk se oli pahanmakuista. Huomisen kun vielä jaksais vielä odottaa niin sitten selviäis että montako solua saadaan kasaan. Tunteet menee ihan vuoristorataa, välillä surettaa ja välillä on onnellinen olo. Päivä kerrallaan. Voimia ja jaksamista kaikille sekä toivon hippusia =) Kerrotaanhan kuulumisia!

Vierailija
15/60 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin maanantaina jälleen ultrassa. Kasvu hidasta, torstaina seuraavaksi. Punktiosta ei vielä tietoakaan. Ultria usein koska viimeksi meni kai lievään hyperiin.

Tuntuu yleinen mieliala olevan alavireinen. Onhan meneillään olevat hoidot monella jo ties kuinka monensia. Itse en jaksa uskoa edes siihen, että saataisiin munasoluja. Niitä kun ei viimeksikään saatu.

Nuppulilja: soittaako ne sulle huomenna ja kertoo miten hedelmöittyivät? Tsemppiä ja toivottavasti on hyvälaatuisia ja siirtoon pääsette.

Odottelua: Oletpa positiivisellä mielellä ja uskot raskautumiseen. :)

Toivo ja rvaOnnellinen: tsemppiä punktioihin. Toivotaan että hyviä ja hedelmöityskelpoisia soluja.

Moona

Vierailija
16/60 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto on tullut ja pelkäsin todella.

Tulos soluja oli ollut 10 raakoja 3. Kahteen soluun oli uinut kaksi siittötä joten ne ovat kelvottomia jatkamaan . Vardinainen tulos 5 top luokan alkiota.

Kyllä niistä varmaan joku jaksaa huomiseen, siirto on 14.15.

Onnea ja menestystä teille kaikille.

Tämä on kyllä aika pitkää pinnaa vaativaa.

Onnea muiden punktioihin.

Vierailija
17/60 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Uskaltauduin myös laittamaan viestiä. Minulle tehtiin kolmas IVF 12.8. Jännitystä on vielä viikko ja 3.9. on testin aika. Munasoluja tuli kaikkiaan 8, joista 3 epäkypsää, 2 ylikypsää, 1 hedelmöittynyt kunnolla ja sitten ne 2 jäljelle jäävää siirrettiin.

Olen yksinäinen 41v äidiksi haluava joten teen tätä Tanskalaisilla luovutussiittiöilä. Kaksi kertaa on epäonnistunut mutta ne eivät pahemmin ole vielä masentaneet kun faktahan on että ikää minulla on jo aikaslailla. Nyt kolmannella kerralla tuntuu vaikeammalta, enkä tiedä montako kertaa enään jaksan yritää jos tämä epäonnistuu.

Kimpale kultaa sopisi niin hyvin elämääni!!! Panostus on ollut kovaa, jäi avomies ja vaihtui paikkakunta. Välillä on vaikea sopeutua...

Onko muita samassa tilanteessa olevia linjoilla?

Vierailija
18/60 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 6 munasolua sieltä sitten lopulta vaan löytyi ja huomenna sitten puolen päivän jälkeen (ikuisuus...)saa tietää millasia olivat ja miten hedelmöityivät...toivotaan et ainaki 4, ni sit ainaki yks varmaan jaksais perjantain siirtoon...

Eli Moonako se arveli minun oikesti olevan varsin optimisti...hehe...8 alkioo on tänä vuonna yhteensä jo siirretty, joten pakko yritää uskoa et todennäköisyyksien mukaan nyt jo olis aika tärpätä...

Tuon 1v 8kk tekemiseen tarvittiin tosin 9 inseminaatioo ja 5 IVFää PASeineen, eli ei ihan helpolla kyl oo onnistunu.

Ja terveisiä Kimpale Kultaa, täällä ihan sama tilanne, yksin oon jo edellisenkin tehny Tanskalaisilla (nyt sama luovuttaja) ja ikäkin on sama.

Onnea Nuppuilija!! Hieno saalis! Oikein hyvää ja onnekasta matkaa huomiseen siirtoon!!

Ja voimia kaikille muillekkin.

Odottelua

Vierailija
19/60 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 4 hedelmöityi. Saa nähdä kuinka käy. Huomenna saa tietää miten ovat jakutuneet. Ja siirto vasta perjantaina. Nyt kyllä jännittää.

Mitä muille kuuluu?

Odottelua

Vierailija
20/60 |
26.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pelottaa ja masentaa...ainoastaan 4 munasolua saatiin..

kaksi lupasivat siirtää jos siirtoon päästään...

Perjantaina olis meilläkin siirto.

Kärvistellään nyt sitte...

Mites toivo?

Odottelua hyvä määrä hedelmöittyny..mites sulla siirto vasta perjantaina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän