suositelkaa hyvä hajuvesi 30v(joka päiväiseen käyttöön)
Eli olen vaihtamassa hajuvettä, en vain löydä hyvää, aina joku alkaa ärsyttää. Nyt ollut käytössä Hugo Boss:woman ja Issey miake:l'eau dilsey?(en tiedä miten kirj.)
Haluaisin raikkaan, puhtaan, ei liian makean tuoksun.
Kommentit (9)
Täyteläinen mutta ei tunkkainen. Sopii aikuiselle naiselle.
jos tykkäät vesituoksuista.
Mun lemppari on DKNY Woman: raikas, vähän sitrusmainen tuoksu. Sitä ei saa joka paikasta,
mutta Stokkalta ainakin sekä Viikkarilta ja Siljalta.
Armanin White.
PS. Tuon Light Bluen saisi ampua maata kiertävälle radalle, nimimerkillä astmanen, jonka kollegoista ehkä puolet käyttää sitä ja minä olen tukehtumaisillani.
hajuvesillä!!!! Varsinkin imettäessä hajuvedet ja alumiinia sisältävät deodorantit ovat vaarallisia. Imeytyvät vereen, aiheuttavat ihoärsytyksiä, auringolle herkistymistä, alttiutta rintasyöpään jne...
oma tuoksu on paras, erityisesti vauvalle, myös miehelle :) Deodorantteja löytyy luonnonmukaisina versioina. Luonnonmukaisesti tuotetut tuoksuöljyt ovat turvallisempi vaihtoehto, mikäli on aivan pakko hajustaa itsensä.
Joka tapauksessa. En osta enää mitään kos?etiikkaa päivittäistavaraosastoilta, enkä ei-luonnonmukaisesti tuotettua kosmetiikkaa. On terveempi olo.
Lisäksi suuri osa näistäkin tuotteista tuotetaan vahingoittaen eläimiä ja käyttäen lapsityövoimaa.
Mukavaa illan jatkoa!
olikohan Hilfigerin??
semmonen aika raikas, ei päällekäyvä ja sopiva työhön, arkikäyttöön