10-vuotiaan kaverit
Koulu alkoi ja taas sama rumba. Vain meille saa tulla, muille kavereille ei koskaan pääse. Meillä syödään iltapäivällä välipalat yms mutta koskaan kavereille ei pääse. Olen ihan kyllästynyt tähän touhuun. Naapurin tyttö syö meillä välillä lounaan ja iltapalankin, mutta kun häntä kutsutaan syömään tyttäreni ei saa mennä edes heille odottamaan, vaan pitää odottaa ulkona!!
Kommentit (6)
Lähetän vieraat lapset kotiin kun kyllästyn. Miksi tästä(kin) pitää tehdä niin monimutkaista. Voihan sille kaverille sanoa että mene nyt kotiin syömään välipalaa.
Minäkin aion ottaa tiukan linjan; koulusta jokainen omaan kotiin syömään ja tekemään läksyt, sitten sopii kyläilyt. Koko viime vuoden sain toimia välipala-automaattina :(
Minäkin aion ottaa tiukan linjan; koulusta jokainen omaan kotiin syömään ja tekemään läksyt, sitten sopii kyläilyt. Koko viime vuoden sain toimia välipala-automaattina :(
Ja turha odottaa että mä ruokkisin muiden lapsia.
Jos leivon tai jotain niin silloin tarjoan.
Muille ei saa mennä kun vanhemmat on töissä ja taas iltaisin useimmat haluavat olla oman perheen kesken. Niinpä sain koko viime talven äitiyslomalla toimia ilmaisena ip-hoitopaikkana kolmasluokkalaisen pojan kavereille. Nyt olen töissä itsekin ja meillä on sama sääntö kuin muillakin, että koulusta kotiin, välipala, läksyt, rauhallista yksinoloa siihen neljään kun me vanhemmat tullaan ja sit syödään yhdessä. Ruuan jälkeen on harrastusten ja kevereitten aika.
ei mitään rajoja kenellekään, sitten vaan valitetaan. Ihmettelen.
Osaavat kyllä mennä kotiinsa syömään ihan itse.
Enkä jaksa kavereitakaan kovin usein. Meillä on neljä lasta ja mä tykkään olla iltaisin ihan perheenkin kesken eikä niin että aina joku vieras. En mä ja mieskään kutsuta usein kavereita.