Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ydinperheelliset äidit, voiko yh yrittää tutustua teihin? Mulla on

Vierailija
16.08.2009 |

niin huonoja kokemuksia, tuntuu et mua kohtaan tunnetaan jotain ylemmyyttä vain siksi, että olen ollut yh raskauden alusta asti. Muuten vallan "normaali" äiti :D Tää nyt vaan on johtanut siihen, etten oikein enää uskalla hakeutua muiden kun toisten yh-äitien seuraan.

Onko teillä ydinperheelliset yh-kavereita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle kun pitää isä hommata.

Vierailija
2/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kavereissa tärkeintä se, että ollaan samalla aaltopituudella - ei se, onko kaverilla miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mamma (ydinperheellinen, outo sana...)Helsingin Töölöstä ja jos mahdollisuus niin tervetuloa Taivallahden leikkipuistoon!

Vierailija
4/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan jättää hänet myös mieheni ja lasteni seuraan;) Tutustuin häneen lapseni kautta.

Tullaan hyvin juttuun. Minun ei tosin tarvitse edes yrittää ymmärtää, että miten hän on mielestäni hakeutumalla hakeutunut yh:si. Itse en olisi voinut kuvitella samanlaisia suhteita kuin hänellä on ollut, joten parasta olla kommentoimasta tätä asiaa hänelle.

Mielestäni lapsesta ei pitäisi tehdä isätöntä ihan tarkoitushakuisesti.Tiedän kyllä, että toisen lapsen isä lipesi juopottelemaan ja että toisen lapsen isä sattuikin olemaan varattu. Hän ei käyttänyt ehkäisyä, kun tuli raskaaksi.

Vierailija
5/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se perhe määritelmä ole mikään este..se miten tulee toimeen muiden kanssa..

missäs päin asustelet?

Vierailija
6/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole edes ajatellut sen kummemmin, onko tuttavani ja ystäväni yh:ita vai ei.

Tietysti voi tulla tekemään tuttavuutta:)

Vierailija
7/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on yh. Nyt kylläkin seurustelee. Tutustuin häneen töissä ja vähitellen ystävystyttiin. Ei se yksinhuoltajuus mitenkään vaikuttanut kaveruuteemme (vaikka pitääkin joskus ottaa huomioon kun kaveri tosiaan on lastensa yksinhuoltaja, eli ei pysty helposti saamaan lapsilleen hoitajaa).

Vierailija
8/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellinen siitä että saan olla naimisissa ihanan mieheni kanssa. Mun yh-ystävät on sanoneet, että jokainen onnellinen avioliitto heidän ympärillään antaa toivoa, että se on mahdollista. Mutta siis kyllä, yh:t ja naimisissa olevat voivat olla hyviä ystäviä. Mun 3 parasta kaveri on juuri yh-äitejä.

Vierailija
9/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveripiirissa yh-äiti ja toinen enemmän ja vähemmän yh-äiti =D

Tervetuloa kahville vaan!

Vierailija
10/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua tosiaan kun huomasin ettei mulla ole yhtään yh-äitituttua. Toisaalta nyt työssäkäydessä ei keneenkään muuhun ennätä pitää yhteyksiä saati tutustua uusiin ihmisiin, joten näin kai tää nyt vaan menee.

Vierailija
11/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hidän tytöt käyvät meillä välillä leikkimässä mutta vastavuoroisesti tyttöni käy myös heillä leikkimässä.

Vierailija
12/12 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 15 vuotta ja ysävä joukooni mahtuu ydinperheellisiä sekä yhksinhuoltaja äitejä. Ei ystävyyteen vaikuta onko miestä vaikko ei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme