Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, ärsyttää "pyykkivuoro rosvot". PRKL! ov

Vierailija
16.08.2009 |

Varasin meille pyykkitupa vuoron täksi päiväksi klo 10-16.00 ja kuivaushuoneen klo 10-20.00. Meillä on oma kone, mutta lakananvaihto päivinä käytän pyykkitupaa, koska en saa noita lakanoita mihinkään kuivumaan.

Noh, vein ekat pyykit koneeseen ja kappas, eikös joku idiootti ollut vienyt litimärät matot kuivaushuoneeseen kuivumaan. Listassa ei ole kenenkään nimeä eli pyykkäri on vienyt ne omavaltaisesti tuonne ilman varausta. Lattia lainehtii jne.

Kyllä vituttaa ja rankasti! Listassa oli meidän varauksen lisäksi ainoastaan 3 nimeä eli päiviä olisi ollut mistä varata. Niin kuin aina.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistille rullalle sinne lainehtivalle lattialle ja laita omat lakanasi kuivumaan naruille. Niin minä tekisin ehdottomasti.

Toisaalta, jos olisin sinä, hankkisin kunnollisen kuivaustelineen kotiini.

Vierailija
2/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä matot lattialle ja laita omat pyykit kuivumaan. Ei tämmöiset "oman tien" kulkijat muuten opi. Ymmärrän veetutuksen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitoit omat pyykit tilalle.

Meillä kanssa kuivaushuoneessa jotkut kuivattelee pyykkejään yliaikaa vaikka kuivausaika on 2h oman pyykkivuoron päättymisen jälkeen.

Kiva järjestellä niitä naruja vapaaksi omille pyykeille...

Vierailija
4/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistille rullalle sinne lainehtivalle lattialle ja laita omat lakanasi kuivumaan naruille. Niin minä tekisin ehdottomasti. Toisaalta, jos olisin sinä, hankkisin kunnollisen kuivaustelineen kotiini.

saa kuivumaan viiden ihmisen lakanoita. Tyynyliinat juu, mutta pussilakanat, aluslakanat, toiset lakanat (sellaiset froteiset muotoonommellut), ei mahdu ei. Tai taaperon kyllä mahtuu, samoin kuin nuo muovifroteet, mutta muut ei.

Vierailija
5/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialle. Mutta mä en todellakaan ala mitään hiton lattiaa kuivattelemaan. Tuolla ei ole edes mitään lattiakaivoa!

Vierailija
6/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laita ne märät matot lattialle siistiin pinoon ja oman lakanat narulle.

Multa joskus varastettiin pyykinpesuvuoro. JOku oli mun vuorolla pistänyt pyykkinsä koneeseen ja kone pyörimään. Kun olin menossa laittamaan omiani psuun totesin, että jaahas...keskeytin ohjelman, laitoin juuri ja juuri kastellut & likaiset pyykit lattialle pinoon ja omat pyykit koneeseen. Sitten odotin paikan päällä että oma koneellinen on valmis. Eiköhän mene viesti perille...

Vierailija
7/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti niin maan perskuleesti. Tässä nykyisessä tuo on tapahtunut pari kertaa. Ekalla kerralla varasin pyykkivuoron "torstaina" ja lista oli vielä tyhjä. Noh, vein sitten pyykkivuoren pyykkitupaan (oma kone oli silloin rikki ja korjaaja ei ollut ehtinyt vielä käydä) ja kappas. Joku pälli oli tunkenut omat pyykit koneeseen. Kone teki jo loppulinkousta, joten kun kone pysähtyi, revin vaatteet lattialle siihen likaisten pyykkien päälle ja laitoin omat pyykit koneeseen.

Vähän aikaa odotettuani sisään tupsahti pari nuorta, jotka vikisivät, että missä meidän pyykit on????!! Mitä sä olet mennyt tekemään! Nyt on meidän vuoro! Käskin heitä ottamaan silmät käteen ja menemään tutkimaan listaa tarkemmin tämän päivän kohdalta. Nuo vielä kehtasivat valittaa, ettei sen päivän kohdalla ollut varausta.. Juu, ei ollut KUIVAUSHUONEEN kohdalla, koska en tarvinnut sitä..

Vierailija
8/8 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattialle. Mutta mä en todellakaan ala mitään hiton lattiaa kuivattelemaan. Tuolla ei ole edes mitään lattiakaivoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme