Suositelkaa hyvää pyykinpesuainetta ja huuhteluainetta,
josta ei jää "kastuneen koiran" hajua vaatteisiin. Pesukoneen puhdistan säännöllisesti sitr.hapolla.
Kommentit (35)
Pirkka valkopesupulveri valkoiselle pyykille (muutoin serton valkopesupulveri, mutta sen valkaisuaine aktivoituu vastra 60 asteessa)
Huuhteluaineena käytän Ecover huuteluainetta, siitä jää ihanan raikas, kevyt tuoksunhäivähdys (ei niin voimakas kuin jostain comforteista) ja lisäksi Ecover sisältää sitruunahappoa, niin pitää konettakin raikkaana!
kerran käytät kyseiset vaatteet 60 asteen pesussa. Toimii taatusti.
Siksi huono. Serton ostajilla on suurin tarve todistella että tuote ei ole roskaa
on mun mielestä ihan parasta! huuhtoutuu niin hyvin pyykistä, että en käytä huuhteluainetta ollenkaan! Mieto, hyvä tuoksu=)
kannattaa laittaa pesuaine ja huuhteluaine samaan lokeroon päällekäin. huuhteluaine huuhtoutuu näin paremmin vaatteista pois, eikä ylimääräistä huuhtelua tarvita.
pulverina mulla Bio luvil color professoinal ja huuhteluaineena Comfort prifessional. valkopyykkiin on OMO white pikkujätti. Huuhteluainetta käytän vain lakanoille, pyyhkeille ja työvaatteilleni.
Siksi huono. Serton ostajilla on suurin tarve todistella että tuote ei ole roskaa
Sehän on zeoliititonta, toisin kuin markettien BioLuvilit. Haluun sitä kanssa!
pulverina mulla Bio luvil color professoinal ja huuhteluaineena Comfort prifessional. valkopyykkiin on OMO white pikkujätti. Huuhteluainetta käytän vain lakanoille, pyyhkeille ja työvaatteilleni.
BioLuvil professionalia ostan maatalouskaupasta (k-maatalous tai agrimarket). se on vielä sellainen iso 8kg pakkaus ja vielä tiivistettä eli sitä ei tarvii kuin ihan pienen murusen.
Pyykkiin ei jää edes läikkiä vaikka olisi kuinka likainen pyykki ja tuoksu on hyvä, sekä zeoliittisaos ei pilaa konetta. Pulvereista parasta, nestemäiset on sitten erikseen.
Serto on halpa
please, käyttäkää hajusteettomia pesu- ja huuhteluaineita.
niitä pesupähkinöitä? Kokemuksia?
Mä tykkään tuoksuvista pesu- ja huuhteluaineista.
Itse tykkään Arielista ja Comfortista. Ariel pesee puhtaaksi ja tuoksuu hyvältä, ja Comfortit vaan on parhaita ja parhaan tuoksuisia huuhteluaineita.
Huuhteluaineen sijasta voi lokeroon kaataa tilkan etikkaa. On tuoksuton ja ajaa saman asian kuin huuhteluaine, jota ei vauvan pyykkiin suositella kai edes käytettäväksi
annosteluohjeen mukaan. ei huuhteluainetta
käyttää huuhteluainetta, sanoi patjakauppias.
olen suunnattoman ihastunut tuohon Rainbown värillisen pyykin nestemäiseen pesuaineeseen! Tuoksuu aivan tajuttoman hyvälle!
Huuhteluainetta ei Suomen pehmeälaatuisessa vesijohtoverkostovedessä tarvita ollenkaan. Se on vain turhaa vesistöjenkin kemikaalikuormitusta. Hyvä keino pesukoneen puhdistamiseen on pestä tyhjä koneellinen niin kuumalla ohjelmalla kuin koneesta löytyy. Meidän pesukoneessa se mainitaan myös ohjekirjassa. Toisekseen on hyvä toimia niin, että kun kone ei ole käynnissä, luukkua pitää auki, jolloin rumpu kuivahtaa eikä bakteerikasvustot ota valtaa rummusta.
Pyykin raikkauteen vaikuttaa paljon myös se, kuinka tehokkaasti pyykki kuivuu. Jos kuivumisaika on pitkä ja kuivauspaikka kostea, jää vaatteisiin paha haju.Huuhteluaineesta saattaa jäädä myös koneeseen jäämiä.
serto tai serto ultra