Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli tästä :( kaikki neuvot tärkeitä

Vierailija
15.08.2009 |

n.7kk sitten mieheni petti minua parhaan ystäväni kanssa jonka olen tuntenut pienestä asti.

Olivat pitäneet suhdetta selkäni takana monta viikkoa ennen kun jäivät kiinni :(

No minä olen avioeroa hakenut ja sen saanutkin. Olen asunut lasteni kanssa monta kuukautta uudessa kodissa ja lapset ovat saaneet kivan uuden tarhan.. Elämä on suhkot kivaa minua pyydetty paljon treffeille jne. Mutta pettymys ja tuska ei lopu :( miksi he tekivät minulle näin vastausta en ole saanut. Vieläkin näen painajaisia yms. Ystäväni sanoi että jos vielä 20v päästä ajattelen asiaa on minulla o ikeus kostoon ja sen teen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainekaan perhe, mutta ota selvää jo tuhoa se!

Laita se paska kärsimään, niin että katuu koko elämänsä sitä, että menetti sinut ja lapset.

Lähde treffeille ja hommaa lapsillesi uusi isä, kyllä heidän oikea isänsä kärsiin, kun he puhuvat hänelle tästä "uudesta isästä", joka on tullut ottamaan hänen asemansa.

Vierailija
22/25 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää sen "luntun" ystävä.. En ole exän kanssa tekemisissä muutakun pakollisen eli mitä lapsiin tulee.. Nekään eivät sitä miestä hirveesti kiinnosta.

Entiedä mihin vastaukseen olen tyytyväinen.. Päässäni vaan soi miksi? MIten joku voi kantaa ystävän nimeä enää koskaan.. Pettää kaikki.. kai paha saa joskus palkkansa? Niin anteeksi ovat pyytäneet suhdettaan mikä oletettavasti jatkuu edelleen :( Mutta en voi anteeksi antaa saatikka unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunttu/ huora käy täällä palstailemassa... Esittää kaikille MUKA niin hyvää äitiä ja ihmistä vaikka sisältä silkkaa paskaa. Kateellinen kuiva harppu.. Ajattelin silloin 7kk sitten että etsin jonkun joka hakkaa sen ja tekee ikuiset jäjet siihen mutta en jaksanut.. Ajattelin että nousen molempien yläpuolelle mutta sanotaanko näin jos 10-20v päästä minua vielä tämä asia painaa niin silloin molemmat saa pelätä mua tosissaan lapset isoja. Käytän kaiken energian tuhoamiseen sairasta varmaan mutta niin teen.. Meret ne voi kiertää mutta ei minua

Vierailija
24/25 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ihan hyvä että kävi näin

Vierailija
25/25 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ihan hyvä että kävi näin

Olet varmaan oikeassa.. No Olen vahva nainen.. Taas on huonompi hetki ja ajattelen kaikenlaista, mutta se menee ohi.. Voi kun aikaa voisi kelata minä kelaisin 7v ja kiertäisin exän kaukaa.. Niin paljon pahaa mulle tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä