Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen suuntautuneisuus ja ammatti

Vierailija
14.08.2009 |

On aika jännä huomata kuinka tietyt ammatit vetävät erityisesti homoseksuaalisesti suuntautuneita miehiä puoleensa. Jokainen varmasti tietää nuo söpöt stuertit lentokoneissa ja aika usein heihin törmää myös kampaamoissa ja yleensäkin palveluammateissa. Ja käsittääkseni myös rakennustyömailla on varsin yleistä, että veijarit ovat toistensa selässä aina kun “mesun” silmä välttää.

Näin naisihmisenä on oikein mukavaa että saa palvelua hyvännäköisiltä ja itsestään huolta pitäviltä miehiltä. Oletteko itse huomanneet saman, olisi kiva kuulla muiden kokemuksia

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aina katsottu suopeasti pientä homostelua jos se ei ole liikaa haitannut työntekoa. Ja niinhän ne työmaatkin usein ovat kai myöhässä sen takia että porukka on liikaa innostunut homostelmaan ja aikataulu on sen takia mättänyt.

Vierailija
2/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkin ruveta tekemään pistotarkastuksia että maistuuko sen mulkku paskalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalari mutta mä oonkin piilohetero.

Vierailija
4/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInakin esittävän taiteen alalla on perinteisen paljon homomiehiä. Siis tanssijoissa yms. Ja muotoilun, vaatesuunnittelun ja muun sellaisen alalla. Ja ravintola-alalla.

Osa varmaan johtuu ilmapiiristä, jossa voi olla homo avoimemmin. Ja osa siitä, että nuo alat houkuttelevat homoja.

Ajatus raksamiehistä vetämässä toisiaan hanuriin on hupaisa. kyllä nuo on niin perinteisen heteromeiningin linnakkeita, että kaapissa pysyminen lienee oman terveydenkin kannalta suotavaa.

Lesboille tyypillistä alaa ei muten tule mieleen. Jotkut liikunnan alat? Terveydenhuolto?

Vierailija
5/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja ratikoita ja muita HKL:n vehkeitä aika usein?

Vierailija
6/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ja viitsii olla tiukasti kaapissa, on kaikilla aloilla. Ne, joista paistaa kauas että kuuluvat vähemmistöön, hakeutuvat aloille, joissa heitä on entuudestaan - pienempi syrjintäriski.

Lesboja ja homoja on todella paljon muuten vapaissa ammateissa kuten tutkijoissa ja kirjailijoissa

Vierailija
7/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen normaali alkujaan olin hetero, valtiolla.

Vierailija
8/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikstöi iiva dalkreeni oo kans joku luonnonoikku?

Vierailija
9/17 |
17.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

si tää näytelijä jari sillanpää kans et kyl noi taiteiliat tait olla kaik

Vierailija
10/17 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tota homostelua esiintyy vähän joka ammattikunnassa enemmän tai vähemmän.

Vierailija
11/17 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. putkimiehet, rassaako ne toistensa röörejä työmailla?

Vierailija
12/17 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa varsinainen perjantaiyön vitsi tuo aloitus. Vai että rakennustyömaalla ja toistensa kimpussa...

Täytyy kyllä itse sanoa, että oman kokemukseni perusteella raksoilla työskentelee nimenomaan enemmän perus heteroäijäkaartia.

Vierailija
13/17 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai se tahtoo rakennustyömailla olla vähän jopa ongelma nykyään että töiden sijaan harrastetaan lihan iloja.

Village people -yhtyeessähän muuten oli myös tämä rakennusmies, eli ei kai tuo ihan puppuakaan ole.

Vierailija
14/17 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki intiaanimiehet ovat...

Vierailija
15/17 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi ne työmaaparakit. Mitä te luulitte, että niissä tehdään?

Vierailija
16/17 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hetero sairaanhoitaja olen huomannut nyt 30v olevani kiinnostunut myös naisista. (Olen siis nainen itse.) Eikös sairaanohoitajien pitäsi olla oikein super miehiin päin kallellaan?? Noin niinkuin ennakko käsityksissä.

Vierailija
17/17 |
15.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo raksalla homostelu oli paljon yleisempää ja sallitumpaa, jopa suositeltavaa vielä vuosisadan alkupuolella. Vanhoista Helsingin historiikeista voi lukea kuinka työmailla miehet joskus innostuivat toisistaan niin, että työnjohto joutui kutsumaan järjestyspoliisin partion irrottamaan kaverit toisistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän