Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä pikkujutun yrität tehdä erilailla kun omat vanhempasi?

Vierailija
14.08.2009 |

Eli joku pikkujuttu, joka häiritsi sinua lapsena ja nyt itse vanhempana teet aina huolella erilailla kun omat vanhempasi silloin lapsuudessasi?

Mulla on esikoisen koulukirjojen päällystys. Omat vanhempani olivat onnettomia kirjan päällystäjiä ja kirjani olivat tosi ryppyisiä ja kulpaisia.

Nyt omalle koululaiselle näen aikaa ja vaivaa, että tulee moitteeton päällyste.

Yhteen kirjaan kuitenkin tuli yksi ilmakupla ja lsi oli ihan innoissaan, että "jee, kupla".

Tämä varmaan aikuisena sitten huolehtii taas että omilla lapsilla on kuplaiset kirjat:)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lsi oli ihan innoissaan, että "jee, kupla". Tämä varmaan aikuisena sitten huolehtii taas että omilla lapsilla on kuplaiset kirjat:)

-ap

Vierailija
2/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin ja teenkin aivan eri tavalla. Tosin ei ole kovin pikkujuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion sorvata yläasteikäisen kotiintuloajat normaalimmiksi. Omalla kohdallani ylitiukka linja johti sellaisiin ylilyönteihin että se oli aivan tyhmää kaikkien kannalta.

Vierailija
4/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itse haluaa. Mulle tehtiin poikatukka tokaluokalle asti.

Sitten ostin montakin hiekkasihtiä ja hiekkamuottia, kun mulle ei ostettu, vaikka halusin. Oli vaan semmoisia pari ämpäriä, lapio ja purkkeja.

Vierailija
5/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei käyty lapsena koskaan missään.

Omani käyvät vaikka missä. Eikä ole rahastakaan kiinni, ei meidän kaikki kohteet ole naapurikaupunkia kummempia.

Vierailija
6/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli 3 paitaa ja kahdet housut

Vierailija
7/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen läsnä myös arjessa (vaikka olenkin työssäkäyvä).

Otan heidät mukaan matkoille.

Vierailija
8/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin poikatukkaani. Omat tyttäreni saavat pitää juuri niin pitkän tukan kuin haluavat.

Myöhemmin olen tajunnut, että äitini ei kerta kaikkiaan osannut hoitaa pitkää tukkaa (yritti kammalla selvittää, ei koskaan hoitoainetta jne.) ja siksi pätkäistiin aina "siisti" poikatukka.

Vierailija
9/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Saavat pitää minkälaista tukkaa haluavat! Minut pakotettiin aika kovillakin uhkauksilla pitämään pitkää tukkaa, siis jotain vyötärölle asti olevaa, se oli helvetin hankala esim. uinnin jälkeen.

2. Katson, että syövät terveellisesti ja tietävät, mikä on terveellistä ruokaa.

Vierailija
10/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyt tukka, koska äiti oli vihannut omaa pitkää tukkaansa.

Päällystän ne kirjat. Juuri muisteltiin, että mä olen päällystänyt kirjani tokaluokalta lähtien itse ja miehelläni äiti päällysti vielä lukiossakin!

Vierailija
11/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan kyllä (vaikka ei pitänyt), mutta pyydän mahd. pian anteeksi ja selitän ja selvitän riidat.

Vierailija
12/12 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni asunut kerrostalossa ja haaveilin aina, että muuttaisimme omakotitaloon.

Nyt kun asun VIHDOIN omakotitalossa ja minulla on lapsiakin, minua ei saa tästä kerrostaloon, vaikka henkeä uhkaisi.