Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokopäivätyössä käyvät: Minä päivänä pidätte viikkosiivouksen?

Vierailija
14.08.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ruoan valmistuksen jälkeen. Pesuun menee vain aterimet, lautaset ja lasit. Jos lasista on juotu vain vettä, sitä käytetään seuraavan aterian yhteydessä.

Itse olen aina ihmetellyt muiden perheiden pyykinpesun määrää, koska meillä pyörii viikossa 2-3 koneellista pyykkiä. Pitäen sisällään ulko- ja sisävaatteet, pyyhkeet ja lakanat. Toki koneessa saa pestä 7 kiloa pyykkiä. Miehen harrastusvermeet hikipukuineen on oma pyykkieränsä kerran viikkoon talvikausilla. Niin ja kahta päivää lapset eivät kulje samoissa vaatteissa. Emme me aikuisetkaan, mutta päällyshousuja ja -paitoja/neuleita voi käyttää useamman kerran pesujen välillä kunhan eivät likaannu, nuhjaannu ja pitävät mallinsa.

Vierailija
22/25 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina ei tehdä mitään niin tylsää :) Yleensä lauantain ohjelma on kaupassa käynti+ruuanlaitto+kävelylenkki ja muuten levätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muulloin ei ole aikaa, eikä sunnuntaina yleensä ole menoja. Siivojat käy joka toinen maanantai, joten silloin vain järjestellään paikat sunnuntaisin, joka toinen viikko myös imuroidaan ja pestään vessa.

Vierailija
24/25 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suursiivoukset vapaapäivinä

Vierailija
25/25 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousintoilijat varmaan murhaa mut, mut näin meillä:

maanantaina makuuhuone

tiistaina toinen

keskiviikkona keittiö

torstaina olohuone

perjantaina kh ja eteinen

Mä en kertakaikkiaan jaksa/ehdi siivota paljon per ilta. Ja viikonloppua en todellakaan halua käyttää siivoamiseen. Vihaan siivoamista yli kaiken.