Tyhmä kysymys autokaupoista..
Ekaa kertaa autoa etsimässä, tuttavamies on vähän katsomassa, ettei mua ihan hirveästi huijata, mutta en siltäkään kaikkea kehtaa kysyä. Mielummin olen tyhmä täällä. :)
Tuleeko auton mukana yleensä myös talvirenkaat? (tai talvella ostettaessa kesärenkaat?) Siis jos olen ostamassa autoa tosi pienellä budjetilla, niin pitääkö mun siihen päälle vielä varautua muutaman satasen rengasostoksiin parin kuukauden päästä?
Kommentit (5)
sitä pitää kysyä siltä myyjältä, voi tulla tai voi olla tulematta.
Eli joskus kauppaan kuuluu kahdet renkaat joskus ei. Sehän vaikuttaa myös hintaan. Muista sitten, jos auton mukana ei tule kahdet renkaat, niin joudut tod.näk. myös ostamaan uudet vanteet niille toisille renkaille.
Eli vaikka toiset renkaat jotka tulee mukaan eivät ole loistokuntoiset, niin kannattaa ottaa mukaan ostaessa, sillä siitä saat ainaskin renkaat mihin vetää ne toiset renkaat.
ainakin vanteet talvikumeihin luulisi tulevan.
Eli todellakin pikkubudjetilla liikkeellä. Kiitokset tästä, uskallan siis kysyä myyjältä talvirenkaista ilman, että vaikutan täysidiootilta heti kättelyssä.
Kaupan yhteydessä kyllä mainitaan, jos saat toiset renkaat kaupan päälle. Muussa tapauksessa maksat ne omasta pussistasi renkaita vaihtaessasi.