Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetilliset selkäkivut loppuraskaudessa!!! (OV)

Vierailija
14.08.2009 |

Mitenkä olette selvinneet issias/noidannuolityyppisestä selkäkivuista loppuraskaudessa?

Vielä pari viikkoa pitäisi jaksaa töissä, mutta kaikki liikkuminen tekee todella kipeää.

Ja vaikka hakisinkin sairaslomaa...ei tällä kipeällä selällä pysty edes olemaan kotona mitenkään päin.

Mm. en pysty edes pyyhkimään kunnolla vessassa käynnin jälkeen, kun pitäisi levittää jalkoja ja samalla tehdä kiertoliike pyyhkiäkseni alapää.

Itken täällä kipujani ja en löydä hyvää asentoa.

Edellisessä raskaudessa ei ollut tällaisia kipuja, nyt olen ihan liikuntakyvytön!

Mikä siis auttaisi kipuun, millä voisi helpottaa oloa?

Jos kivut jatkuvat yhtä pahoina, ei ole edes voimia synnyttää vauvaa...:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä 2 viikkoo sitten sama tilanne, ja usko tai elä mulla autto pelkästään liikkuminen!

aAMUSIN OLIN YÖN KANKEUDEN JÄLKEEN KIPEIMMILLÄNI JA TUNTU ETTEN KERTA KAIKKIAAN PÄÄSE SÄNGYSTÄ YLÖS MUT HAMPAAT IRVESSÄ YLÖS VAAN JA TOUHUAMAAN NIIN KYLLÄ SE VAAN PÄIVÄN MITTAANHELPOTTI.

Oho, sosri jäi näköjään caps lock päälle, ei ollu tarkotus, mutten jaksa näpytellä uudestaan. Mut voimia sulle loppuun asti, mee vaan lekurille jos tuntuu ettet pärjää!!!! =)

Vierailija
2/4 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluna oon googlettanu mistä tää vois johtua...

Ja pelästyin jo kuin oireet oli kuin ennenaikaisesta synnytyksestä.

Kai sitä vaan alkaa olla niin totaalisen kyllästynyt tähän muhkeaan olotilaan! AARGH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oli kyllä kamalaa ihan loppuun saakka :( Suosittelen kyllä saikkua ja neuvolalääkärillä käyntiä.

Vierailija
4/4 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista pahin (kun olin jo sairaslomalla) oli istuminen. Niin kauan kun pysyi liikkeellä tai oli jokseenkin makuullaan niin ei ollut niin sietämätön kipu. Hieronta ja kylmävoide auttoivat myös.