haluatko poikani (hänellä on vaikea adhd) oman lapsesi armeijakaveriksi
Kommentit (22)
Mikäli siis suostuu syömään pakista ruokaa, vaikka on mennet sotkuiseksi.
muitakin, joten ei tuo häiritse.
Olin kerran yhdellä kurssilla, jossa jouduin olemaan viikon samassa huoneessa kahdestaan adhd-aikuisen (naisen tietysti) kanssa. Rasittavaa oli. Sen unirytmikin oli kummallinen.
Armeijassa pistävät kuriin onneksi tuommoisen pojan.
kas, pidän armeijaan ehdoin tahdoi haluavia vähän höpsöinä ja koska adhd:lla voisi kaiketi aika helposti saada vapautuksenkin, pitäisi poikaasi höpsönä jos hän ei käytä tätä mahdollisuutta.
Omalla pojallani on asperger ja toivon että hän muuttaa mielensä armeijaan haluamisesta ennen kuin se aika tulee...
[i Armeijassa pistävät kuriin onneksi tuommoisen pojan.
[/quote]
Tiesitkö että adhd on kemiallinen puutostila aivoissa? Miten KURI tuossa auttaa?
Sano että vain provosoit etkä oikeasti usko noin!
on siellä semmosta vipeltäjää joukossa ilman diagnoosejakin että alta pois..
Jos ajatellaan, että armeija on varautumista sotaan, haluaisin poikani (joka tosin menee varmaan sivariin...) rinnalle ne ihmiset, jotka pystyvät rauhalliseen, järjetelmälliseen ja kurinalaiseen toimintaan myös tositilanteessa. Jos adhd vähentää todennäköisyyttä tähän (joo, eivät kaikki adhdttomatkaan pysty, tiedän), niin ei, en haluaisi.
Jos taas armeija on poikien sotaleikki tai miehistymiskoulu (???), sen voisi lakkauttaa.
adhd-tapauksen kuriin siten, ettei sillä voisi olla omaa unirytmiä tai siis ei se ainakaan saisi nousta ylös ja mennä nukkumaan silloin kuin haluaa. (Kuten minun huonekaverini teki.)
(pojan tai tytön) menevän armeijaan. Joten oikeastaan en haluaisi heille armeijakavereitakaan. Jos kuitenkin päättävät armeijaan mennä niin toivottavasti heillä on mukavat armeijakaverit diagnooseista riippumatta.
Minun käsittääkseni meillä on yleiseen asevelvollisuuteen perustuva armeija. Puolustusvoimat organisoi ja vastaan armeijan toiminnasta.
En ole käynyt ARMEIJAA, mutta veli on siellä töissä.
En koska poikani on suomalainen Eikä suomessa ole armeijaa. On vain puolustusvoimat.
Mulla oli inttikaverina yks ADHD sälli. Kovaa se kohelsi mutta kyllä sen kanssa nauraakin sai. Yksi niistä harvoista tyypeistä ketä oikeasti muistelen lämmöllä vuosienkin saatossa. Terkkuja JööJöölle jos sattuu lukasemaan.
iän myötä,lapsena heitä ei haluta mihinkään samoihin ryhmiiin omien rinnalle
ap
pidä sitä mitenkään mahdottomana ajatuksena. ADHD:n hoitoon on myöskin lääkitys... mielestäni ei ole mitään syytä miksi kaveri ei voisi inttiin mennä
ap