Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syksy saa.

Vierailija
14.08.2009 |

Aamut on jo pirun viileitä. Kurjet kokoontuu pelloille ja kottaraiset langoille. Huoh.. Meni kesä taas niin nopeasti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun kysyn asiaan kuulumattoman kysymyksen, mutta mistä tuo sanonta "Syksy saa" tulee? Eihän kesästäkään noin sanota?

Olet kyllä oikeassa, että syksy on kovaa vauhtia tulossa. Toisaalta lehdessä luvattiin vielä hellepäiviäkin, joten jospa sitä kesääkin vielä hetken jatkuisi.

Se on hassua, miten sitä joka ikinen syksy oikein järkyttyy siitä, että taas se syksy kehtasi tänäkin vuonna tulla! :D Minä olen niin viimeisen päälle kesäihminen, että en keksi syksystä oikein mitään positiivista. Varsinkin loppusyksy on ankeaa aikaa, kun on kamalan pimeää, kylmää, märkää ja tuulista. Hytisen vaan sisällä kaiket päivät.

Vierailija
2/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesä on ihanaa aikaa, mutta jotenkin näin loppukesästä ei enää jaksa ottaa aurinkoa, ärsyttää kun talossa on niin kuuma, ei jaksa grillata, kaikki paikat vaan rehottaa puutarhassa (:-D, siis konkreettisesti tuolla ulkona) kun ei jaksa leikata nurmikkoakaan enää. Sitä vaan odottaa että tulee pimeät illat, voi polttaa kynttilöitä, laittaa takkaan tulen ja juoda punaviiniä... Voi taas pukea päälle jonkun villatakin, ihanaa :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa sateet ja toivottavasti kauniit ruska-ajat... =)

Vierailija
4/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kesä on ihanaa aikaa, mutta jotenkin näin loppukesästä ei enää jaksa ottaa aurinkoa, ärsyttää kun talossa on niin kuuma, ei jaksa grillata, kaikki paikat vaan rehottaa puutarhassa (:-D, siis konkreettisesti tuolla ulkona) kun ei jaksa leikata nurmikkoakaan enää. Sitä vaan odottaa että tulee pimeät illat, voi polttaa kynttilöitä, laittaa takkaan tulen ja juoda punaviiniä... Voi taas pukea päälle jonkun villatakin, ihanaa :-).

11 vuotta kulunut tästä viestistä. Taitaa varsinainen puutarha rehottaa jo oikein kunnolla.

Vierailija
5/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en

Vierailija
6/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina miekkosystävän syksyllä tai talvella. En ole ikinä alkanut seurustelemaan kesällä. Kyllä syssyssäkin on tunnelmaa, ja eiköhön joku miekkonenkin tupsahda taas XD.

Vierailija
7/7 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä