Toimiiko kahden narsistin uhrin suhde?
Hei!
Olen tavannut ihanan miehen jonka kanssa juttu alkoi heti luistaa ja on kaikin puolin mukavaa. Mitään varsinaista "ilotulitusta" toisiimme törmääminen ei kuitenkaan ollut.
Pian kävi ilmi että olemme molemmat eronneet narsistisista puolisoistaa. Miehen ex on pahemmin narsistinen kuin omani, mutta molempien puolisoissa ja entisissä suhteissa on samankaltaisia kipupisteitä.
Olisi kiva kuulla kommentteja jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa. Onko mahdollista että existämme tulee suhteemme painolasti? Olemme puhuneet paljon kaikesta millaista narsismin kanssa eläminen on ollut, ymmärrämme molemmat miltä se tuntuu.
Jotenkin minulla on merkillisen rauhallinen olo tämän miehen seurassa. Sellainen seesteinen olo jota minulla ei koskaan ollut exän kanssa.
Mutta kun on paljon vanhoja haavoja niin sitä pelkää niitä uusia..
Kommentit (3)
Oli niin helppo puhua hänelle. Ihmiset jotka eivät ole eläneet narsistin kanssa eivät välttämättä tajua mitä se on. Varsinkaan sitä miten siinä kasvaa itseinho kun lopulta tajuaa mihin on vuosikausia alistunut. Minusta se on se rankin asia.
No katsotaan mitä meistä syntyy. Hän on kyllä ihana :)
- ap
kun nykyään joka toinen on narsistin uhri. Joka toinen taitaa sitten olla se narsisti.
haavojanne, niin saattaapi olla että voitte keskusteluillanne auttaa toisianne.