Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin, että lääkäriaseman vastaanotosta ei voida kertoa mitään labratuloksia?

Vierailija
13.08.2009 |

Olen jo kuullut tulokset lääkäriltä, mutta en muista niitä. Haluaisin vain varmistaa, miten asia oli.

Voidaanko niitä mitenkään kertoa vastaanotosta??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ketju ja aivan ehdottomat sännöt oli että hoitajat ei anna mitään labravastauksia kenellekään. Se oli aivan selkeä sääntö josta ei saanut poiketa kuin jos potilas oli hengenvaarassa. Siis jos jostakin sairaalasta soitti hoitaja tai lääkäri niin hätätapauksessa piti kertoa, ei muuten. Lääkäreiden piti muuten vastata kaikkiin laboratoriovastaus kyselyihin

Vierailija
2/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli säännölliset labrakokeet ja epämääräisesti reumapolilta sanottiin, että omalta työterveysasemalta saan vastaanotosta aina tulokset, jotka itse merkkaan korttiin ylös.

Kerran yksi täti alkoi änkkäämään, että otetaan lääkärin puh.aika, mutta kun sanoin, että olen ennenkin saanut nämä aina tästä, niin sekin sanoi ne sitten.

Ja muut on aina sanoneet suoraa, kun olen kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat tulokset saan suoraan labrasta hakemalla tai lähettävät postissa ... vastaanotosta eivät anna eivätkä edes puhelimella labrastakaan, vaikka itse soittaisin. Kyse vaan kilpirauhasarvoista.

Vierailija
4/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ko. lääkäriaseman toiminta, kun lupauksista huolimatta sieltä ei lähetetä labratuloksia kotiin. Labraan ei muisteta tehdä lähetettä, vaikka luvataan. Nyt kävi vielä niinkin, ettei niitä ollut lähetetty toisella l-asemalla toimivalle erikoislääkärille, vaikka nimenomaan luvattiin niin tehdä.

Sitten potilas joutuu soittelemaan perään ja ramppaamaan vastaanotoilla, kun asioita ei saada hoidettua niin kuin sovitaan.

Alan jo oikeasti epäillä, että työterveyslääkärillä ei ole kaikki ihan kotona, kun tällaisia "unohduksia" on tapahtunut muutaman kuukauden sisällä jo 4-5 kertaa. Prkl!

ap

Vierailija
5/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kertottu, kunhan lääkäri on ne ensin katsonut. Joskus on annettu jo ennen lääkärin kommentteja, kun olen sanonut olevani sairaanhoitaja. Joka tapauksessa piti varata soittoaika lääkärille,vaikka sainkin arvot puhelimitse.

Eikös jokaisella ole oikeus saada itseään koskevia terveystietoja, tosin puhelin on kyseenalainen kanava labratulosten antamiselle. Sairaanhoitaja kun ei voi ottaa juurikaan kantaa arvoihin.

Vierailija
6/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae labratuloksia itse omakätisesti asemalta? Saat printin mukaasi.

Vierailija
7/7 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae labratuloksia itse omakätisesti asemalta? Saat printin mukaasi.

minun on vaikea sovittaa siellä käyntejä työaikoihin. Olen joutunut sumplimaan asioita jo monta kertaa, enkä enää halua!

ap