Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla oli myös sikainf. ei tämä ole tautia kummempi

Vierailija
13.08.2009 |

hieman lämpöä, jäseniä särkee ja pää on tosi kipeä.

Ensimmäisenä aamuna oli myös ripuli.

Ketkä tästä jaksaa vaahdota, on kyllä luokattoman tyhmiä ihmisiä, niitä jotka ei ikinä ole täysin kartalla mistään ja tekevät joka asiasta mielettömiä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti mustakin näon meno ja järkky päänsärky myyräkuumeelta! Mies sairasti sen alkukesästä ja tutun kuuloiset oireet. Mies sairasti pahimman viikon sairaalassa.

Pelottaa kyllä tosi paljon tuo sikainfluenssa. Itsekin riskiryhmää raskauden takia ja kotona vajaa 2 v. lapsi... :(

Vierailija
22/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta muuta tautia jää diagnosoimatta tämän posssun takia? Saattoi mulla olla myyräkuumekin, mutta lääkäriin en päässyt koska epäilivät possua. Oireet oli kyllä ihan kuin myyräkuumeessakin, mutta mulle sanottiin myös, että kuume aiheuttaa näköhäiriöitä ja kaikki muutin oireet todettiin vain possusta aiheutuvaksi."tyyliin"---se nyt kuuluu tuohon tautiin---ota lisää lääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan harmittaa tuollaiset idiootit kommentit.

Meitä on monia jolla on vakava perussairaus joko itsellä tai perheenjäsenellä. Totta, suurimmalla osalla menee hyvin ja paniikin lietsominen on turhaa. Mutta huolissaan saa kai olla.

Suomessa ei ole kai vielä kukaan menehtynyt. Asuinmaassani on tartuntoja kaksinkertainen määrä Suomeen verrattuna. Respiraattorissa kolme jo ehkä vanhankin tiedon mukaan (yhdellä krooninen sairaus, kaksi täysin tervettä ja nuorehkoa). Että se siitä tavallisesta taudista.

Vierailija
24/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ok, kuumeessa normaalistikin virtsaa vähemmän kun haihtuu kuumeen vuoksi, eikä ruoka ja juoma maistu) Mutta kuumeesta johtuvaa vähenemää lukuunottamatta, tuliko pissaa? Oliko se normaalin väristä? Oliko turvotuksia? Kipua munuaisten kohdalla?

Järkkyä. Kyllä minä olisin viimeistään siinä vaiheessa mennyt sairaalaan, kun näkö menee :( Kamala tauti ollut sulla!!!

Vierailija
25/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee joillekin lievänä ja joillekin voimakkaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme