Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minulla oli myös sikainf. ei tämä ole tautia kummempi

Vierailija
13.08.2009 |

hieman lämpöä, jäseniä särkee ja pää on tosi kipeä.

Ensimmäisenä aamuna oli myös ripuli.

Ketkä tästä jaksaa vaahdota, on kyllä luokattoman tyhmiä ihmisiä, niitä jotka ei ikinä ole täysin kartalla mistään ja tekevät joka asiasta mielettömiä

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuvista,mutta tosiasiassa influenssa on ihan kunnon tauti eikä verratavissa flunssaan

Vierailija
2/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Joka neljäs raskaanaoleva taudin saanut tarvii sairaalahoitoa. Ja pikkulapsille tulee keuhkokuumeita yms, täällä Suomessa parannettavissa, mutta sairaalat täyttyy. Ei sairaalahoito ole minusta koskaan mikään pikkujuttu.

Vaahtoa siellä vaan omasta puolestasi, muista että ei ole leikin asia kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se oli aika kova tauti, kaksi viikkoa oltiin täysin kanttuvei.

SIkainfluenssassahan se ongelma on lähinnä e, että ei ole rokotetta olemassa, jolla suojella riskiryhmiä. Tosin en kyllä tavalliseenkaan influenssaan rokotetta lapsilleni ota, ehkä alan ottamaan, jos vielä toisen kerran influenssa perheeseen iskee. Meille oli miehen kanssa molemmille eka kerta elämässämme.

Vierailija
4/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse kuulun kuitenkin riskiryhmään sillä sairastan astmaa. Mulla oli kyllä korkea kuume, mutta esim. joku keuhkokuume on ollut tuhat kertaa pahempi tauti. Tuo tuntui vaan siltä, että on kova flunssa, ei sen kummempaa. Toki joillakin tuo on hengenvaarallinen, mutta niinhän se on perusflunssakin.

Vierailija
5/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon pahempi tauti, kesti 2 viikkoa, ja kuume kokoajan 40. Tässä sikainfluenssassa kuume kesti vaan muutaman päivän, ja 5 päivässä olin täysin terve. 5

Vierailija
6/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan takia eniten ja miten jaksan itse hoitaa lapset, jos sairastan...

Vierailija
7/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tämä tulkita niin että minulla ei ole ollut koskaan influessaa?- Outoa ja epätodennäköistä, ikää 33v, ja en ole mikään eristäytyvä ihminen, aina menossa ja kulussa.

Vierailija
8/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin ei, mulla meinas henki mennä. Joten älkää puhuko mitään kun ette mitään tiedä.

Vierailija
9/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Joka neljäs raskaanaoleva taudin saanut tarvii sairaalahoitoa.

Ei se noi ole, vaan raskaana olevat joutuvat sairaalahoitoon neljä kertaa todennäköisemmin kuin muut. :)

Vierailija
10/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin ei, mulla meinas henki mennä. Joten älkää puhuko mitään kun ette mitään tiedä.

lähelläkään. Jos sinulla oli, niin ei se tee taudista tilastollisesti yhtään sen vaarallisempaa.

Vierailija
11/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on tullut vakavia jälkitauteja jo nuhankin jälkeen. Eli aika varmaa että influenssan jälkimainingeista ei päästä kovinkaan helpolla :(

Huoli on suuri.

Vierailija
12/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurimmalle osalle ei. Jos todennäköisyyksistä puhutaan niin on todennäköisempää että menee lievänä ohi ihan kotihoidolla.

Vierailija
13/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset oireet sulla oli? Onko sulla joku perussairaus? Hermoilen kun meillä on kolme lasta joista riskiryhmään kuuluvat ilmeisesti 2v ja vastasyntynyt vauva ja minulla on lisäksi krooninen suolistosairaus joka heikentää yleiskuntoa.

Vierailija
14/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taudin jostain, en tiedä varmasti mistä.Ikinä, en ikinä ole ollut niin kipeä. Oireita tuli lisää kun edelliset lieveni. En yskinyt paljoa eikä mulla ollut nuhaa, kuumetta 39-42 viikon verran. Yhtenä päivänä en nähnyt mitään, toisena päivänä oksensin koko ajan.Päätä särki tauotta vaikka vetelin Panadolia ja Buranaa kaksin käsin. 9

Vierailija
15/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattiinko Si?

Vierailija
16/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitään hajuakaan mikä tuo oli, mutta omalääkäri puhelimessa sanoi sen olevan satavarmasti possu.

Vierailija
17/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamala tauti. Lähes 3 viikkoa korkea kuume, voimat niin pois etten jaksanut edes mennä suihkuun, hirveä päänsärky, oksentelu, maha- ja selkäkivut.

Olin sairaalassakin 4 päivää.

Vierailija
18/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut että influenssassa?

Vierailija
19/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässäni ja erotan sen kyllä muista flunssista joita olen sairastanut lukuisia,oli kova tauti--kuume 40 viikon+muut oireet päälle.

Vierailija
20/25 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suolistosairaus sulla on? Itselläni on colitis ulcerosa, johon syön mm. azamunia. Itseänikin vähän huolettaa miten käy kun on immuniteetti alhaalla lääkkeen vuoksi eikä vointi muutenkaan ole suolen suhteen maailman paras tällä hetkellä... Onko sinulle sanottu, ollaanko me riskiryhmässä?

Minkälaiset oireet sulla oli? Onko sulla joku perussairaus? Hermoilen kun meillä on kolme lasta joista riskiryhmään kuuluvat ilmeisesti 2v ja vastasyntynyt vauva ja minulla on lisäksi krooninen suolistosairaus joka heikentää yleiskuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme