Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinsessojen kosinnat - missä sinua kosittiin?

Vierailija
13.08.2009 |

Daniel Westling kertoi kosineensa kruununprinsessa Victoriaa kauniina helmikuun päivänä Drottningholmin linnan puistossa. Hän polvistui Victorian eteen linnan luona sijaitsevalle niemekkeelle, missä aurinko paistoi ja jään ritinä säesti Danielin sanoja.

Jonas Bergström kosi prinsessa Madeleinea kesäkuussa lomamatkalla Caprilla polvistuen tämän eteen.

Missä sinua kosittiin? Minua poikaystävän puutarhassa toukokuussa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kesken ohjelmanumeroiden mieheni marssi eteen lavalle, pyysi kaikkien olemaan hiljaa sekä minut luokseen. Siinä kaikkien edessä sitten polvistui ja kysyi tuon ihanan kysymyksen. Olin ja olen edelleen niin onnellinen!

Vierailija
22/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin ikkunan ääressä katsomassa raketteja, kun mies tuli ja polvistui eteeni ALASTI sormus rasiassa. Meistä se alastomuus toi tilanteeseen erityistä romantiikkaa. Ei peitellyt mitään.

Siis mies kävi varta vasten riisumassa vaatteensa ja tuli sitten kosimaan :D? jotain symboliikkaahan tuossakin on, mutta minusta tuo herättää lähinnä hilpeyttä.

Mutta minä olenkin se inhorealisti, jonka mielestä se Tiimarin ikkunan edesä kosiminen oli herttaista ja tarpeeksi maanläheistä.

Meillä muuten on vuosia yhdessä 15, joista kihloissa 13. Ja naimisissakin on oltu vuodesta 2000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet Suomea kiertämässä ja vuorossa oli Ahvenanmaa. Olimme ihanalla leirintäalueella ja syöneet jotain ihan normisapuskaa.

Sitten mies kaivoi viinipullon esiin ja mankan ja sanoi, että kiivetäänkö tolle kalliolle vähän iltaa istumaan. Sinne kiivettiin ja eteen avautui mieletön ilta-aurinko tyynelle merelle.

Ihmettelin vähän sitä mankan roudaamista, mutta sitten mies laittoi sinne ihanan Rod Stewartin (vuosi oli 1991) kasetin soimana, avasi viinipullon, ojensi lasin mulle ja polvistui kosimaan. Mähän itkin kuin vesiputous ja sain hädintuskin soperrettua, että joo.

Siinä sitten istuimme vierekkäin ja yhtäkkiä alhaalta rannasta alkoi kuulua yhdestä isosta veneestä trumpetinsoittoa. Biisi oli se USA:n armeijan iltasoitto ja tuli todella kuin tilauksesta :-O Mies sanoikin, että joo tilasin broidin soittamaan :-D

Meidän hieno liittomme päättyi miehen äkilliseen menehtymiseen 3 v sitten. Olisi varmasti muuten kestänyt kiikkustuolille asti...

Vierailija
24/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"anna mulle yksi hymy, niin annan sulle koko maailman".

Myöhemmin äitienpäivänä hävityn Suomi-Ruotsi jäkisottelun päätteeksi kysäisi että pitäiskö mennä naimisiin.

Mulla on niin ihana mies

Vierailija
25/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme olleet Suomea kiertämässä ja vuorossa oli Ahvenanmaa. Olimme ihanalla leirintäalueella ja syöneet jotain ihan normisapuskaa.

Sitten mies kaivoi viinipullon esiin ja mankan ja sanoi, että kiivetäänkö tolle kalliolle vähän iltaa istumaan. Sinne kiivettiin ja eteen avautui mieletön ilta-aurinko tyynelle merelle.

Ihmettelin vähän sitä mankan roudaamista, mutta sitten mies laittoi sinne ihanan Rod Stewartin (vuosi oli 1991) kasetin soimana, avasi viinipullon, ojensi lasin mulle ja polvistui kosimaan. Mähän itkin kuin vesiputous ja sain hädintuskin soperrettua, että joo.

Siinä sitten istuimme vierekkäin ja yhtäkkiä alhaalta rannasta alkoi kuulua yhdestä isosta veneestä trumpetinsoittoa. Biisi oli se USA:n armeijan iltasoitto ja tuli todella kuin tilauksesta :-O Mies sanoikin, että joo tilasin broidin soittamaan :-D

Meidän hieno liittomme päättyi miehen äkilliseen menehtymiseen 3 v sitten. Olisi varmasti muuten kestänyt kiikkustuolille asti...

Vierailija
26/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kesken ohjelmanumeroiden mieheni marssi eteen lavalle, pyysi kaikkien olemaan hiljaa sekä minut luokseen. Siinä kaikkien edessä sitten polvistui ja kysyi tuon ihanan kysymyksen. Olin ja olen edelleen niin onnellinen!

Vierailija
27/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken aamupalan paikallisessa bed&breakfastissa. Tämä kosinta ei johtanut avioliittoon vaan ero tuli myöhemmin. Seuraavan kerran pääsin naimisiin asti tultuani kosituksi kotonamme Espoossa eräänä syysmyrkyisenä marraskuun lauantai- iltana. Yhteistä taivalta on nyt kestänyt pian kymmenen vuotta:)

Vierailija
28/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevään korvalla. Ei polvistumisia. 10 vuotta kohta häistä.

Vierailija
29/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kellekään kerrottu tätä todellista versiota, sillä tuskin monikaan ymmärtää tilanteen romantiikkaa.

Istuin ikkunan ääressä katsomassa raketteja, kun mies tuli ja polvistui eteeni ALASTI sormus rasiassa. Meistä se alastomuus toi tilanteeseen erityistä romantiikkaa. Ei peitellyt mitään.

Siis mies kävi varta vasten riisumassa vaatteensa ja tuli sitten kosimaan :D? jotain symboliikkaahan tuossakin on, mutta minusta tuo herättää lähinnä hilpeyttä.

Mutta minä olenkin se inhorealisti, jonka mielestä se Tiimarin ikkunan edesä kosiminen oli herttaista ja tarpeeksi maanläheistä.

Meillä muuten on vuosia yhdessä 15, joista kihloissa 13. Ja naimisissakin on oltu vuodesta 2000.

Vierailija
30/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut vinkua sitä, kuinka mies ei kosi.

Viime vuosi sattui olemaan karkausvuosi ja tottakai käytin tilaisuuden hyväkseni. Esitin kosintani kirjallisesti ja vaadin myöntyvään vastaukseen vahvistuksen allekirjoituksella :D

Vierailija
31/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaatiin ilmaset kuhuvat lentokoneessa

Vierailija
32/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan keskustelimme heti seurustelun aluksi, että joskus sitten naimisiin. Molemmat oli sitä mieltä, että ehdottomasti.

Sitten mies vaan eräänä päivänä kysyi, että ostetaanko tänään sormukset? Miehen ruokatunnilla käytiin ne valitsemassa ja saatiin seuraavana päivänä. Sormukset laitettiin sormeen saman viikon perjantaina, koska ei haluttu mennä kihloihin keskellä viikkoa. Mutta ei minua varsinaisesti kosittu.

Vierailija
33/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani, että miehesi menehtyi :(

Liian varhain jouduit rakkaastasi luopumaan.

Vierailija
34/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies polvistui kynttilöiden ja joulukuusen loisteessa eteeni ja kysyi suuren kysymyksen. ja naapurin isäntä lauloi romanssia olohuoneen ikkunan alla.

Vierailija
35/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystuulessa lukion parkkipaikalla. Olimme 17-vuotiaita, ja tosiaan tuli yllätyksenä kosinnan ajankohta. Mies oli aiemmin kysellyt että JOS kosisi niin mitä sanoisin, ja puhunut että aikoo tehdä minusta vaimon, joten tiesin että joskus kosinta tulee, mutta onnistuipa yllättämään.

Menimme sitten kahvilaan kaakaolle "juhlistamaan"..

Kun molemmat olivat täyttäneet 18, menimme naimisiin ja edelleen olemme.

Vierailija
36/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kihloihin menoa ihana mieheni kysyi ollessamme hiihtolenkillä. Kysyttyään, mennäänkö kihloihin, lähti hiihtämään tuhatta ja sataa eteenpäin. Kun viimein sain kiinni, vastasin myöntävästi.

Esikoisemme oli juuri syntynyt ja ihmetteli äitiänsä ja isäänsä. Hoitajat olivat menneet jonnekin, niin silloin mieheni kysyi, että mennäänkö naimisiin. Häät pidettiin kahdeksankuukauden päästä ja siitä on kohta yhdeksän vuotta aikaa. Eli romantiikka oli ehkä kaukana, mutta hetki oli äärimmäisen herkkä.

Vierailija
37/37 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitiin tulossa lapista ja täydessä pääsiäisjunassa lähdimme vessaan. Vessassa alkoi leikki, joka päättyi seksiin. Siinä jälkimainingeissa, vehje vielä sisälläni mies katsoi vakavasti silmiin ja kysyi "tuletko vaimokseni"?

Minä vääntäydyin irti tapista ja katsoin miestä silmiin "oletko tosissasi". Mies siihen, että ei ole enemmän tosissaan ollut koskaan. Minä hyppäsin miehen kaulaan ja sanoin "tottakai".

Siinä suudeltiin kiihkeästi ja mies nosti mut uudelleen aisaan ja sanoi että "tässä näin aluksi, sormus ostetaan myöhemmin". Ja siinä rymyttiin sitten minä seinää vasten. OI nuoruutta, oi hulluutta, siitä on jo 8 vuotta, häätkin vietettiin, lapsia on kaksi ja velkainen omakotitalo. Rakkaus kukoistaa edelleen. Seksin "mielipuolisuus" on vähän rauhoittunut, mutta edelleen kerran viikossa pitää saada.