Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Madeleine on todella ryppyinen

Vierailija
13.08.2009 |

järkytyin kun en ole kuviaan nähnyt aikoihin ja muistissa oli se parikymppinen kuvankaunis nainen.

Nyt keski-ikäinen tantta

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1718923

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tuollaiset "rypyt" jo lapsena. Paljon ennen kuin edes tiesin mitä rypyt on.

Onneksi av-mammoilla on botoksia otsassa ettei saa kulmia kurtistettua.

Vierailija
22/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on kaunis ja edustava nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan sitä kiellä. Ei se kauneus silti ryppyjen olemassaoloa poista.

Vierailija
24/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä jotenki petyin kun näin ne kihlahaastattelut. Aloin väkisin ajatella, että noinko vanha se onkin.. Ja kauniina olen pitänyt, mutta nyt ihan hirvittää miltä näyttää 5v päästä.

Vierailija
25/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ei vaan kannata kamalasti tehdä tai ne rypyt jää... Ja miksi ihmeessä pitäisi olla rypytön, mun mielestä rypyt on ihan kivoja!

Vierailija
26/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kyllä muuta ku nauraa! Ootte kyllä niiiiin kateellista sakkia että ei tosikaan. Eipä kyllä kukaaan ois omalla nimellä kehannu alkaa haukkumaan! Huhhuh teitä reppanoita...

Vierailija
27/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aina otsan rypistelijä ja kulmien kurtistaja ja nyt yli nelikymppisenä olen ryppyotsainen. Muualla ei ryppyjä ole, ei edes silmien ympärillä, vaikka nauravainenkin olen.

Madeleine on kyllä tavattoman kaunis ryppyineen päivineen.

Vierailija
28/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, tässä tapauksessa Madeleine, näyttää todella vanhalta ikäisekseen ja hänen hiuksensa ovat huonossa kunnossa.

Vierailija
29/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tykännyt tuollaisesta ruotsalaistyylistä. Mä ihailenkin Madeleinen kauniita kasvonpiirteitä.

Vierailija
30/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1028766/madde_kaynyt…

Kyllä vaan on ryyppyinen ilman rypistelyäkin.

Vierailija
31/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen, huonokuntoiset hiukset jne. Madde on kolmekymppinen, joten ei voi olettaa hänen näyttävän samalta kuin 20-vuotiaana. Upeampihan hän on kuin todenäköisesti yiksikään kolmekymppinen tällä palstalla.

Vierailija
32/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että madde ei ole kaunistunut vanhentuessaan laisinkaan.. ja tuo vaaleus ei sovi hänelle.

tässä nuori madeleine

http://www.nettyroyal.nl/images/madeleine.jpg

Vierailija
33/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko madeleine vanha? Älkää sitten kolmekymppiset äidit vetäkö herneitä nenään,kun sanon Teitä vanhoiksi, nythän se on sitten todistettu, että kolmeakymppiä lähentelevä on siis VANHA!

Voi tsiisus...

Vierailija
34/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho on liian ruskea ja meikattu ja sen takia jotenkin kamalan tunkkaisen näköinen. Jos hän saisi ihonsa kuntoon ja olisi luonnollisemman värinen, niin hän voisi näyttää hyvinkin nuorekkaan heleäihoiselta.

Mutta joka tapauksessa ihan nätti nainen.

Vierailija
35/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanheneehan ne lapsetkin, ei se tarkoita sitä että on VANHA.

Vierailija
36/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki vain kaunistuvat vanhetessaan. Mammoilta kysytään baarissa papereita vielä 40-vuotiainakin, niin nuorilta näyttävät.

Missä te oikein sitten luuraatte? Itse kun liikun tuolla pk-seudun vilinässä, näen enimmäkseen rumia, meikkaamattomia, huonostipukeutuvia ja ylipainoisia naisia. Missä te kaikki kauniit, timmit ja rypyttömät 4-vuotiaat olette?

Vierailija
37/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanheneehan ne lapsetkin, ei se tarkoita sitä että on VANHA.

Vaikka on nainen kauneimmillaan ja parhaassa iässä... Ja mä kyllä sanon lapsista "kasvaessaan" en "vanhetessaan"...

Vierailija
38/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää kommentoida milloin kenenkin julkkiksen rupsahtanutta ulkonäköä tai miehen siskon lapsenkasvatustaitoja... Ulkona käydään ainoastaan kerran vuodessa, baarissa (tanssimassa vain tietenkin, mitään ei juoda), jossa sitten kysytään papereita näiltä lapsenkasvoisilta nelikymppisiltä. Ja baariin mennään bussilla, jossa kuski yrittää väkisin myydä lastenlipun...

Täällä kaikki vain kaunistuvat vanhetessaan. Mammoilta kysytään baarissa papereita vielä 40-vuotiainakin, niin nuorilta näyttävät.

Missä te oikein sitten luuraatte? Itse kun liikun tuolla pk-seudun vilinässä, näen enimmäkseen rumia, meikkaamattomia, huonostipukeutuvia ja ylipainoisia naisia. Missä te kaikki kauniit, timmit ja rypyttömät 4-vuotiaat olette?

Vierailija
39/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muutkin kuolevaiset. Ja kyllähän ne elämänjaljett alkavat näkymään kaikkien ihmisten naamassa kun kun kolmeakymppiä lähestytään. Kuuluu ihan normaaliin vanhenemiseen, nääs.

Ja ei, Madeleine ei ole vanha :-)

Vierailija
40/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ethän sä niitä näekään! ne on just niitä joita sä luulet max kaksvitosiks!

Täällä kaikki vain kaunistuvat vanhetessaan. Mammoilta kysytään baarissa papereita vielä 40-vuotiainakin, niin nuorilta näyttävät. Missä te oikein sitten luuraatte? Itse kun liikun tuolla pk-seudun vilinässä, näen enimmäkseen rumia, meikkaamattomia, huonostipukeutuvia ja ylipainoisia naisia. Missä te kaikki kauniit, timmit ja rypyttömät 4-vuotiaat olette?