G: Ikäsi ja elämäsi pisimmän parisuhteen kesto?
Kommentit (56)
maistraatissa naimisiin ja siellä menenkin, jos naimisiin asti päädyn.
maistraatissakin voi mennä naimisiin
kirkkointoilija kertoisi miksi ihmeessä esim. minä agnostikkona olisin mennyt kirkossa naimisiin? kun itse en yhtään syytä keksi.
Loppui jo kauan sitten. Kyllä, olen teille kateellinen... :(
Ympäristö kauhisteli silloin muutaman vuoden mutta eipä kauhistele enää. Itse olimme varmoja jo silloin. En tajua miten sen niin nuorena jo tiesikin että tuo on se oikee. Mutta niin vain kävi. Heti kerrasta se oikee. :) Mitä sitä vaihtaan ku hyvän on kerran saanut!
suhde jatkunut kohta 5 v ja jatkuu siis edelleen. Olen 25 v.
Parisuhde 11v (on yhtä aikaa ainoa parisuhteeni joka minulla on koskaan ollut, että pisin, että vielä toivottavasti pitkään tai koko iän jatkuva).
ikää 31, nykyinen parisuhde kestänyt 15 vuotta.
Jatkuu edelleen ja toivottavasti pitkään..
ikä 33v. Pisin suhde 18 vuotta ja jatkuu edelleen.
Nykyinen suhde, joka kesti ensin 8 v, sitten erossa 4 v, ja nyt taas yhdessä 10 v....
36v ja olisiko ollut jotain 10-11 vuotta, en muista enää. Ei siis kuitenkaan tämä nykyinen suhde vaan aikaisempi avioliittoni.
Kuriositeettina mainittakoon, että lyhyin seurustelusuhteeni kesti 3v.
Oon kyllä kateellinen. Minulla pisin suhde 6v., joista 5v naimisissa. Nyk suhteeni kestänyt puoltoista vuotta. Ja ikää minulla 34v. mmmh..
Ex:n kanssa 6v ja 8kk.
Nykyisen kanssa nyt yhdessä 6v ja 4kk, tavoitteena siis lyödä edellinen "ennätys" ;)
Minulla ikää 36 v., pisin suhde kohta 16 v. ja jatkuu toivottavasti elämän loppuun saakka.