Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jonkun homourheilijan pitäisi kertoa

Vierailija
12.08.2009 |

seksuaalinen suuntautumisensa? eihän heterotkaan kailota että olen hetero

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niitä pitäisi kytkeä yhteen, jokainen aikuinen saa panna ketä haluaa omalla vastuulla.

Vierailija
22/24 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joo mutta tuskin ketään haluaa olla se eka joka avautuu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi väkisin tulla ulos?

Esim. Mikko Silvennoinen (toiv. tuli nimi oikein, nelosen toimittaja) kirjoitti kerran Z-lehden kolumnissaan, että vaikka hän puhui avoimesti jossain haastattelussa että "katotaan poikaystävän kanssa illalla telkkaria (tms.)", niin lehdessä ei kuitenkaan puhuttu poikaystävästä sitten mitään. Musta tuntuu, että suomalaisella medialla homoille on varattu sellainen erityinen silkkihansikaskäsittely, että homoudesta vaan ei puhuta. Miettikääpä vaikka Jari Sillanpäätä (ennen kaapista tuloa), Silvia Modigia, Marikoa jne. Kaikki tietää, mutta asiasta ei puhuta (paitsi tietty nyk. Sillanpään kohdalla). Ei sitä tarvitse olla mitään kaapistatulojuttua lehdessä, asian voi tuoda ilmi ihan neutraalisti sivulauseessa.

Se, että julkkisten homoutta hyssytellään, antaa kuvan, että homous ei ole ihan täysin hyväksyttävää tai salonkikelpoista: ihanne on edelleen mies, nainen, lapset, hirsilinna, iso auto. Tämä voi tuntua ahdistavalta sellaisesta, joka vasta pohtii näitä asioita. Mulla on yksi kaveri, joka vasta kahdenkympin loppusuoralla huomasi olevansa lesbo, ja kyllä hänelle on ollut aika vaikeaa tulla kaapista. En tiedä, tietävätkö esim. vanhempansa vieläkään. Varmaan kiva tyttöystävälle, joka on vanhempi, eikä varmaan pariinkymmeneen vuoteen oo ollut enää kaapissa.

Tällaisia ajatutksia tänä aamuna.

Muistakaa kaikki, jotka puhutte täällä homoista negatiiviseen sävyyn: teilläkin saattaa olla lapsi, joka on homo tai josta tulee homo. (Joo, voitte vastata että mun ei ainakaan oo, on jo naimisissa ja lapsia, mutta pointtina on, että se voi tulla kenen tahansa kohdalle. Kai silloin haluatte viestittää lapsellenne, että asia ei muuta mitenkään teidän välejänne, ja että lapsen ei tarvitse hävetä omaa suuntautumistaan?)

Vierailija
24/24 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettävää ja "yksityistä". toivoisin että homotkin puhuisivat puolisoistaan ja seurustelukumppaneistaan ihan samalla tavalla kuin heterotkin. ei tämä maailma muuten muutu.

Toivottavasti tämä maailma ei muutu! En halua kuulla kenenkään homppelin yksityisiä asioita, menisivät kaappiin takaisin, yöks!

Ei mua todella kiinnosta tietää jos joku on homo.EVVK!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän