Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kiittämätön sika?

Vierailija
12.08.2009 |

Olen tosi kipeänä ja lasten kanssa yksin kotona, koska mies on työmatkalla. Pyysin sitten anoppia käymään meille kaupassa samalla kuin käy itselleenkin ja annoin tarkan listan siitä, mitä tarvitaan. Anoppi sanoi, että onnistuu eikä tästä ole ollenkaan vaivaa ja että tuo kyllä pyytämäni.

No, listasta meille tuli vain perunoista ja ruisleipää, kaikki muu oli anopin itse säveltämää :( Osti kaikkea sellaista mitä meillä ei syödä, eikä niistä ostoksista saa mitään ateriakokonaisuuksiakaan, ellei halua syödä perunaa ja kanakastiketta (tämä on ehkä parasta mitä noista voi koota). Unohti tietysti myös vauvan vaipat ja minulle tamponit, mikä on jo oikeasti katastrofi.

Olen niin kipeä ja väsynyt, että sanoin anopille päin naamaa, että miksi ei voinut tuoda sen listan mukaan, me ei tehdä näillä mitään. Oikeasti itku pääsi kun näin ostokset ja meillä kaikilla oli kamala nälkä. Anoppi tietenkin loukkaantui ja minä laitoin lapsille ruuaksi sitä perunaa ja kanaa.

Pakko soittaa kaverille, että käy kaupassa LISTAN MUKAAN... Olisiko tietä harmittanut?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi saat apua kaverilta. Jaksamista!

Vierailija
42/42 |
13.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on vain pakko, jos toisella on työmatkoja.

Eikä niitä kuivatarpeita tarvitse säilyttää keittiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän