mieheni sanoi ettei se rakasta minua enää...
melkoinen sokki, en muuta juuri nyt osaa sanoa...
Kommentit (30)
Olen sille vuosia puhunut psyykkisen avun tarpeesta kun se jumii kaiken sisälleen, muttei se lähde mihinkään. Tulostin sille netistä masennustestinkin (beck) muttei se alkanut sitä tekemään. Mutta ei tuota jaksa hullukaan jatkuvasti. Kaikkeni olen tehnyt ja mitään se ei auta.
ap
Ensin olit niin surullinen ja nyt koko mies jo ällöttää, ja vuosia on ollut huono. Onkos tuo sen tunteiden puute siis mikään ihme?
Ei ole koskaan varmaan rakastanut sua oikeesti. Rakkaus ei kuole, se vaan muuttaa muotoaan. Älä huoli, löydät vielä miehen joka rakastaa ja kunnioittaa sua vikoineen päivineen. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan, miehesi ei ole tarpeeksi viisas sitä tajutakseen. Ei muuta kun mies vaihtoon vaikka hetken kirpasee!!!!Aika parantaa haavat. Voimia!
Koin tuon saman itse kaksi vuotta sitten ja voin kanssa sanoa etten pahempaa tuskaa ole voinut kuvitellakkaan.
Pohjalla käytiin mutta SELVISIN :)
Nyt olen korviani myöten rakastunut, löysin ihanan miehen jonka kanssa olen perustanut uusioperheen, onnellisen sellaisen :)
Elämä heittelee mutta usko huomiseen.
Ota apu ja tuki vastaan joka paikasta mistä sen vaan saada voi !
Voimia !
sama juttu, paitsi että minä en rakasta enää miestäni. Ei siinä ole viisauden tai järjen kanssa mitään tekemistä, jos ei ole tunteita, vaikka olisi muuten kuinka hyvä puoliso. Tunteita ei voi kukaan käskeä, eikä ketään voi pakosta rakastaa, vaikka miten haluaisi.
Haluatko sinä elää miehesi kanssa, vaikka hän ei rakasta sinua?
sama juttu, paitsi että minä en rakasta enää miestäni. Ei siinä ole viisauden tai järjen kanssa mitään tekemistä, jos ei ole tunteita, vaikka olisi muuten kuinka hyvä puoliso. Tunteita ei voi kukaan käskeä, eikä ketään voi pakosta rakastaa, vaikka miten haluaisi. Haluatko sinä elää miehesi kanssa, vaikka hän ei rakasta sinua?
Erositko vai mitä teit? Oletko löytänyt uuden rakkauden?
Siis koen että en rakasta miestäni. Hän vaan ärsyttää. On ensimmäinen seurustelusuhde ja nyt ollaan tässä,muuten kaikki ok, ihana asunto, 2lasta mutta tunteita eikä seksiä ole. Olen nyt 1v ajan miettinyt tosissani eroa. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Meillä erilaiset temperamentit ja mies alistaa toisia huutamalla..en tiedä onko narsisti vai vaan stressaantunut. Mutta olen itse aivan masentunut. Haluaisin toisen miehen ja vilkuilen koko ajan muita. =(
Mun pitkäaikainen ystävä, perheellinen mies tuli ja tunnusti rehellisesti, että se on ihastunut minuun. Ei olis voinut pahempaan väliin napsahtaa... Miehen kanssa ollaan keskusteltu - minä en saisi olla minä, hän rakastaa jotain haavekuvaa minusta, muttei kykene rakastamaan minua. Arvaatte varmaan, että tätä mun miespuolista ystävää kohtaan on lentänyt lämpimiä ajatuksia. Ja se ei edes tiennyt tästä mun miehen idioottimaisuudesta mitään. EN ole kertonut siitä kenellekään siitä, paitsi täällä, mut ei se tätä saittia seuraa. Tämä ystäväkin on perheellinen ja kärsii just samoista ongelmista suhteessaan...
ap
Eikö mitään olis tehtävissä? Vai onko miehellä toinen?
Mun mies kertoi illalla harkitsevansa avioeroa. Olen jollain tasolla arvannut, ettei me ehkä kuolemaann asti tulla olemaan yhdessä. Mutta silti.. Ja mies käänsi asian niin, että tämä olisi meidän molempien tahto. Meillä ei kuulemma ole mitään yhteistä paitsi lapset ja kumpikaan (miehen näkemys) ei ole kiinnostunut toisen asioista tai elämästä. Yritin selittää, että pienten lasten vanhempien pitää tehdä töitä parisuhteen eteen ja että ne pikkulapsivuodet on ne raskaimmat.
Juteltiin muutama tunti illalla enkä ole nukkunut kunnolla koko yönä. Tämän aamun olen tehnyt laskelmia miten pärjään lasten kanssa ja millaiseen asuntoon mun allekeskitason-ansiot riittää. Ihan kuin miettimällä noita käytännön asioita voisi unohtaa tunnepuolen.
Itkettää ja tuntuu etten pysty hengittämään. Iso halaus sinulle ap - tiedän, että tarvitset sitä juuri nyt.
pidän epätodennäköisenä. Se on kotona 24/7 tai sitten aina joku lapsista mukana, paitsi töissä (tehtaalla) jonne se menee aina viime tipassa ja tulee suoraan kotiin. Puhelimessa ei ole ollut mitään tavallisesta poikkeavaa soitetuissa puheluissa, jne. Mä en vaan ole sille sopiva, se ei rakasta mua vaan haavekuvaa musta. Mutta minun pitää mielestäni olla rakastettu, kunnioitettu ja arvostettu minuna.
ap