Minuun pistettiin tänään rokote käytetyllä piikillä...
Terveydenhoitaja hiukan mokasi...nooh, onneksi se edellinen, jonka kans samasta piikistä sain, oli aviomieheni.
Mutta kysymys kuuluukin, että sattuuko tällaista paljonkin..?
Kommentit (25)
Neuvolan täti yritti painaa asian villasella
Teillä oli kaksi rokoteainepakettia. Pisti ensin miehen ja nappasi sitten sen käytetyn ja pisti suhun ja huomas sitten vasta, että se käyttämätön olikin pöydällä? Periaatteessahan noi voi todella käydä. Ei välttämättä ole satua.
Pitäisi hoitsun olla järjestelmällinen ja heittää heti käytetty roskiin, tais olla aika noviisi hommissa?
Mutta tuskin vahinko olis voinut käydä just muuten kuin, että kaksi tuttua samalla kertaa pistoksella? Eli edelleen voi huoletta mennä rokotukseen.
tyhjällä ruiskulla. Eli tuikkas ensin aineen mieheen ja sitten samalla neulalla heti perään ap.hen. Mutta ei siis täyttänyt tai vaihtanut mitään siinä välissä.
uskota mitään vähän "tavallisuudesta poikkeavaa". Heti ollaan huutamassa provoa..:O, omituista!
Mutta kyllä tämä ihan totta on, ikävä kyllä..tai no, en mä tiiä onko se edes ikävä kyllä. Mitään vakavaahan ei päässyt tapahtumaan.
Kyseessä n. 30 v. terveydenhoitaja, lastenneuvolan puolella. Ja kyseessä oli hepatiittirokote.
Uskoo ken tahtoo, ken ei tahdo niin ei sitten...eipä mulla mitään syytä oo tällaisia satuilla:).
ap
mutta en minä tarkalleen tiiä miten mokas...sano vaan että "nyt tuli iso moka, tää oli tyhjä ruisku. Pistin vahingossa samalla piikillä"...
ap