Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaiskohan muuttaa...?

Vierailija
11.08.2009 |

Mietin vakavasti muuttoa asunnostani, vaikka tässä asunnossa ei mitään vikaa olekaan, itse asiassa pidän tästä asunnosta todella paljon, tämä muuton ajattelu johtuu ihan muista syistä. Tästä on jo muutama kuukausi kun jouduin "todistamaan" tai siis näkemään naapurini yritti raiskata yhden tytön, olin tuolloin töistä tulossa... Ei kuitenkaan onnistunut, sillä soittamani poliisit tulivat paikalle ennen. En olisi ikinä voinut kuvitella naapuristani tuollaista, minullekin hän on monesti jutellut, pyytänyt lähtemään joku ilta viihteelle ym, siis kivalta kaikin puolin vaikuttanut. Nyt tuon jälkeen olen vältellyt tätä naapuriani minkä olen pystynyt ja nähdessäni hänet minut valtaa jonkinlainen pakokauhu. Tiedän, ettei muutto kokonaan ongelmaa ratkaisisi, sillä asuisin yhä samassa kaupungissa, mutten sentään tämän miehen naapurina.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mies on vapaalla jalalla? Eiköyrityksestä joudu vankilaan? Minä ymmärrän sinua ja muuttaisin pois. Vaihtaisin numeron salaiseksi myös.

Vierailija
2/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinun tilallasi muuttaisin. Olisi niin ikävä olo tyypin naapurissa ja inhottavaa, kun pitäisi kotikulmilla vältellä ja varoa jotakuta.

Hieno juttu, että satuit paikalle silloin sopivaan aikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI lieviä ja oikeasti yritetään vähätellä sillä, et nainen rohkaisi esim. pukeutumalla.

Sinun sijassasi ap muuttaisin. On varmasti kamala asua naapurissa, saati kohdata joskus. Myös numeron muuttamista salaiseksi suosittelen. Löydät varmasti muualta yhtä mukavan asunnon ja siellä ei tarvitsisi varoa ja vältellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän