Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt tekisit raskaustestin ja se olisi positiivinen, niin

Vierailija
11.08.2009 |

mitä miehesi sanoisi, kun asian hänelle ilmoittaisit?

Entä mitä mieltä itse olisit?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja odottelemaan, vaan marssisin heti huomenna aborttia hakemaan.

t. seuraavaksi 49 v

Vierailija
42/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiroaisi hiljaa mielessään, olisi säikähtynyt ja ihmettelisi että mitäs nyt tehdään.

Itse reagoisin ihan samoin ja olisin paniikissa.

Käytämme ehkäisyä emmekä halua lapsia, eli abortti olisi tehtävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on 1,5v niin olisihan se jo meidän molempien mielestä jo pikkusisaruksen aika.. Mies tosiaan toivoisi sen vaikka heti.

Minäkin muuten, mutta aloitin 2vk sitten uudessä työpaikassa, josta todella pidän. Vähän noloa olisi raskautua ensitöikseen.. Eli mä yritän painella jarrua vielä muutaman kuukauden. Luotettavaa ehkäisyä ei kylläkään ole tällä hetkellä, eli kyllä se lapsi toivottu olisi molemmille eikä edes super-ylläri (käytetään siis vain kumia ne oletetut kriittisimmät päivät, muuten ilman - näin se esikoinenkin sai alkunsa, kun oletukset ei aina päde..)

Vierailija
44/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin varmaan kauhuissani...

Vierailija
45/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus on 2,5 vkoa vanha eikä olla vielä synnytyksen jälkeen harrastettu seksiä.

mutta vauva olis tervetullut.

Vierailija
46/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi pitää lasta. Tällä hetkellä on ihanaa kun lapset on jo yli 10vuotiaita, joten alkaa sillä saralla jo helpottaa. Ei enää vauvaa tänne, kiitos.

Vierailija
47/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rankkaa olis! Kolmannen ja neljännen ikäeroks tulis vaan 10kk ja lisäksi olin jo tän kolmannen odotusaikana sairaalassa terveysongelmien kanssa. Eli ei olis kyllä yhtään hyvä juttu mutta jaksettava se olisi. Onneksi ehkäisy on keksitty vaikkei mikään ole tietysti 100% varma.

Vierailija
48/48 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä miehelläni ei ole omia lapsia ja se oma lapsi on hänen suuri haaveensa.

Me kuitenkin opiskelemme molemmat (vaihdetaan alaa) ja halutaan ensin valmistua ja saada ehkä työpaikkakin ennenkuin yritetään lasta.

Eli itse olisin pettynyt, koska koulu jäisi kesken

Tosin ei mieskään vielä lasta halua, mutta jos pillerit pettäisi ja tulisin nyt raskaaksi, niin kyllä hän varmaan iloinen olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän