Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, miten tummentumat saa pois suihkuseinän saumoista??

Vierailija
11.08.2009 |

Ollaan laittamassa asuntoa myyntiin ja suihkuseinän laattojen saumoissa olevat tummentumat olis pakko saada pois kun ovat niin törkeän näköiset. Liian harvoin ollaan ilmeisesti pesty... Oon kokeillut laattaliikkeestä ostettavaa saumanputsausainetta, mutta sillä ei kyllä lähtenyt. Onko joku uusinut itse saumat, onko hankala homma kylppärissä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasooda

Vierailija
2/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasooda

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siruunahappo on myös tehokasta.

Vierailija
4/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohko harja ja pesuainetta mieltymyksen mukaan. Ruokasooda on ihan ok, mutta käsintiskiainetta, kloritea tai tolua laimennettuna voi käyttää. Tärkeintä on, että harjaa puhtaaksi.

Vierailija
5/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken vetämässä ORANSSIT saumat suihkusta valkoisiksi universal stonella! Meillä on sitä ollut vuosikaudet sama purkki, mutta olin jo unohtanut sen olemassaolon..

Olen aikaisemmin yrittänyt kaikkia kaupan supersuihkeita ja kemikaaleja, ihmesientä (sillä olisi lähtenyt väri, mutta sauma ohentunut samalla kamalasti) ja ruokasoodaa.

Sen kunniaksi lasi valkkaria!Mulla on uusi kylppäri! :)

Vierailija
6/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288581325220.html

täällä oli just juttua. Itsellänikin se ongelmana. Hammasharjalla jollain tehopesuaineella olen hinkannut.

Vierailija
7/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuota universal stonea käytetään? voisin käydä ostamassa ja siivota huomenna kylppärin.

Vierailija
8/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostutetaan sieni ja tehdään siihen vaahtoa (universal stone alkaa vaahtoamaan) ja pyyhitään sillä. Lopuksi huuhdellaan. Purkki maksaa varmaankin noin 20e ja kestää ikuisuuden.

Vierailija
9/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieni? tuleeko siinä mukana vai pitääkö ostaa joku pesusieni tai siivousosastolta.joku sieni?

Vierailija
10/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universal stone on savipohjainen. Myrkytön siis. Sain sillä pois myös saunan lasioven pinttyneet kalkkitahrat. Ostin aikanaan Prismasta, maksoi purkki noin 20 euroa. Sen lisäksi tarvitsee sopivan karkean sienen. Purkki on erittäin riittoisa, ainetta otetaan kosteaan sieneen pyyhkimällä stonen pintaa. Koska aine on ohutta savea, putsatut pinnat pyyjitään vielä kostealla rätillä ettei jää valkoisia savijäämiä.

Vierailija
11/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten nostetta tälle

Vierailija
12/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pitää antaa kuivua ihan kuivaksi ja sit pestä pois. Siinä ainakin toimi.

Vierailija
13/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimälläkö? Jospa joku muistaisi.

Jos alatte uusia saumoja, olkaa ainakin huolellisia vanhan poistamisessa. Olen nähnyt yhden seinän, johon oli vedetty korjaavaa saumaa vanhan päälle (tai saumat oli kai jotenkin "maalattu" uudestaan) ja lopputulos oli suomeksi sanottuna kamala.

Vierailija
14/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lähti ainaki meijän saumoista lika,mut se vaan rikkoutuu aika nopeesti.. mut lika ainakin lähtee:)

Vierailija
15/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia valkoisia sieniä myydään kaikissa kaupoissa nykyään. Vileda tekee ja moni muu. Alkuperäisessä on appelsiinin kuva kääreessä. Minkä väriset teidän saumat on? Kloori on kanssa nimittäin hyvä...

Vierailija
16/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ihan joo puhas kloorikin on hyvä:) ja sellasella harjalla niitä sit pesee ni pitäs lähtee.

Vierailija
17/17 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta, sivuilta löytyy missä on myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi