Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ei enää huvita osallistua muiden hääjuhliin?

Vierailija
10.08.2009 |

Itse olen avioitunut 27v ja siitä on aikaa jo 8 vuotta. 2 lasta ja sitä tavallista perhe-elämää. Aikanaan oli kivaa käydä häissä, mutta nyt ei enää nappaa 35+ pariskuntien häät. Miksihän ei?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa vissiin olla vanha ja kyyninen...

Vierailija
2/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakaan ei nappaa ollenkaan. Häät ovat vissiin kokeneet jonkinlaisen inflaation. Mitä pienemmät juhlat sen paremmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kauheempaa olisi tosiaan jossain 21v häissä, jossa ne iänikuiset tekohauskat leikit, häähitaana persoonallisesti se joku kamala "Tahdon oikeesti olla sun enkä vain leikisti rakastaa", lopussa örvellystä ja iltapalaa / sauna.

Mieluummin sittenkin hienostelu 35+ hääjuhlissa hienoine viineineen ja pöytiin tarjoiluineen.

Ei vaan yhtään enää jaksa hääjuhlat innostaa.

ap

Vierailija
4/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko 25/35/45/55 vuotiaiden häissä? Häät mitkä häät. MIksi juuri oman ikäistesi häät eivät nappaa?

Vierailija
5/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin ennen jopa liikutti kirkossa, nykyään haukottelen. Toki juhliminen on kivaa, mutta häät eivät enää itse häinä säväytä koskaan.

Vierailija
6/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tärkeiden ihmisten häihin, oli ne sitten minkä ikäisiä tahansa. Sen hääparin takiahan sinne mennään ja kyllä mulla ainakin on sitten hääkutsut niin läheisiltä tutuilta tai sukulaisilta, että aina on mukavaa.

Vierailija
7/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet pettynyt jollain tasolla omaan liittoosi, elämä ei ole tullut sellaiseksi joksi sen haaveilit.

Katkeroituminen yhdessä kateuteen toisten onnesta tässä on veikkaukseni.

Vierailija
8/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että itsellä johtuu siitä, että noita juhlia on ollut melkeimpä 20 tässä viimeisen vajaan 3 vuoden aikana. Yksinkertaisesti vaan kyllästyttää, aina sama kaava. Lisäksi lapset on pieniä, usein mukana kun ovat morsiuslapsia ja irrottelukin jää silloin vähemmälle.

Kait se on vähän sama kun jotkut kotibileetkään saati baari-illat ei jaksa kummemmin innostaa just nyt. Muuten olen kyllä onnellinen kun ihmiset menevät naimisiin, olen onnellinen omassa suhteessani myöskin. En vaan jaksaisi aina niitä yllätyksettömiä häitä.

Vierailija
9/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisten hääjuhlaa tässä taannoin. Ne papin persoonattomat höpinät oli siinä kaikkein karmeinta.

Vierailija
10/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tunnen parin hyvin.

Toivoisin kuitenkin, ettei aina mentäis sen saman kaaan mukaan; Kirkko, riisiä, maljat, kättelyt, puheet, ruokaa, "hauskaa ohjelmaa", kakkua+jalanpoljentaa, kahvia, lisää kahvia, odottelua, tanssia, vilvoittelua kesäsateessa, tanssia, vilvoittelua, tanssia...

Voi kun joku uskaltais riskeerata ja kokeilla jotain ihan muuta!

Vierailija
11/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei huvita" -asenne kielii yleensä masentuneisuudesta.

että se asenne koskee ainoastaan häitä, joissa on käynyt kyllästymiseen asti. Töissä, kotona, harrastuksessa sekä kavereiden kanssa kaikki hyvin. Rakastan näitä av-palstan diagnooseja...

t: ei ap vaan tuo toinen kyllästynyt

Vierailija
12/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuudet häät kesässä, niin kyllähän siihen joku puutuminen tulee. Mutta voin vakuuttaa, se vaihe menee ohi aika nopsaan. Meillä ei ollut 2-3 vuotta hääbuumia, sitten suurin osa ystävistä alkoikin olla jo naimisissa.

Mun mielestä on keskimäärin ihan kiva katsella ihmisten onnea, niin kyyniseksi en ole vielä tullut että en toisten onnesta jaksaisi iloita.

36 v

Vierailija
13/31 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin menin(mentiin), jossa pariskunta kävi maistraatissa vihillä ja kotona pidettiin mukavat ja rennot juhlat...

Kaksista kirkkohäistä häävastaanottoineen kieltäydyttiin...ei niitä enää vaan jaksa. Mulla nyt ikää 37v ja itse ollut naimisissa yli 10 vuotta.

Vierailija
14/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jaksa muiden häitä. Enkä olisi jaksanut omianikaan, joten menimme maistraatissa naimisiin kahden todistajan läsnäollessa. Sen jälkeen syömään ja hääkuvaan ja sitten kotiin grillailemaan oman perheen kesken. Ei mitään hössötystä! Juu, ja ollaan molemmat yli kolmikymppisiä.

Vierailija
15/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D

Vierailija
16/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja olen koko elämäni aikana saanut kutsun kolmiin häihin! Olin 11v kun olin äitini serkun häissä ja 8v sitten olin entisen koulukaverini häissä ja pari vuotta sitten työkaverin häissä.

Sukulaisten häissä en ole ollut koskaan, ovat aina olleet maistraattivihkimisiä ja kavereista vain tuo yksi on mennyt naimisiin, muut ovat sinkkuja tai sitten ollut pieniä häitä.

Olenko ihan outolintu, koska minulle häät ovat tosi vieras tapahtuma?

Miten paljon teillä oikein on ystäviä jos teillä on jopa 3-4 häät kesässä? Minusta se on aivan huikean paljon!

Vierailija
17/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin menin(mentiin), jossa pariskunta kävi maistraatissa vihillä ja kotona pidettiin mukavat ja rennot juhlat...

Kaksista kirkkohäistä häävastaanottoineen kieltäydyttiin...ei niitä enää vaan jaksa. Mulla nyt ikää 37v ja itse ollut naimisissa yli 10 vuotta.

Vierailija
18/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v ja olen koko elämäni aikana saanut kutsun kolmiin häihin! Olin 11v kun olin äitini serkun häissä ja 8v sitten olin entisen koulukaverini häissä ja pari vuotta sitten työkaverin häissä. Sukulaisten häissä en ole ollut koskaan, ovat aina olleet maistraattivihkimisiä ja kavereista vain tuo yksi on mennyt naimisiin, muut ovat sinkkuja tai sitten ollut pieniä häitä. Olenko ihan outolintu, koska minulle häät ovat tosi vieras tapahtuma? Miten paljon teillä oikein on ystäviä jos teillä on jopa 3-4 häät kesässä? Minusta se on aivan huikean paljon!

No mun mielestä sulla on kyllä poikkeuksellisen vähän häitä. Meillä on kummallakin se tilanne, että on aika lailla erilliset kaveripiirit opiskeluajoilta, joten näitä hääkutsujakin on sitten aika lailla tuplamäärä. Ja on meillä kummalla joku sisaruskin mennyt naimisiin. Yleensähän ihmiset menevät naimisiin tietyssä iässä, joten kun se ikä menee ohi, niin meillä ainakin hääkutsujen määrä väheni aika lailla.

Maistraatti ei kai mitenkään tarkoita pieniä häitä, meidän häissä ainakin oli toistasataa ihmistä vaikka maistraatissa vihittiinkin.

Vierailija
19/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä kutsuja nyt ihan rasitukseksi asti tule. Parhaimmillaan oli hääbuumin aikana kolmet häät kesässä mutta nyt ei ole moneen vuoteen ollut kuin yhdet.

Vierailija
20/31 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskaa silloin kun itsellä ei ole mitään roolia ko juhlassa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän