Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako yhdynnän ajoitus OIKEASTI lapsen sukupuoleen?

Vierailija
10.08.2009 |

Jostakin luin että se on humpuukia, lapsen sukupuoleen ei voi vaikuttaa. Että se on vanha uskomus jolle ei tutkimuksissa ole löydetty perusteita.

Miten on, onko omakohtaisia kokemuksia? Oliko yhdyntä ennen vai jälkeen ovulaation ja kumpi tuli? Meillä yksi poika tehty kp 14 eli heti oviksen jälkeen. Nyt yhdyntä oli vain kp 12 eli pari päivää ennen ovisoireita. Niinpä jänskään onnistuiko "tytön teko" =). Poika on aivan yhtä tervetullut

rv 15

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te joilla vain poikia, niin ehkä miehenne poikasiittiöt on vaan niin pirun sitkeitä ja tytöt sitten heikompia kuin yleensä. ja riittäähän se yksikin hengissä oleva poikasiittiö hedelmöittämään munasolun.

Vierailija
22/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovinkin yleistä, että vauvaa toivova pari harrastaa seksiä 1 kerran kuukaudessa? Vai mistä muuten tiedätte minä päivänä lapsi on saanut alkunsa.

Meillä 3 lasta enkä todellakaan osaa sanoa minä sekstailukertana on tärpännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

in-gender.com. vai väitätkö ettet osaa englantia?

Vierailija
24/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ennen kans skeptinen, mutta nyt kotona todisteena poika,joka tehty ovulaation kanssa samana päivänä ja tyttö erittäin varmasti tulossa/syntymässä, joka sai alkunsa ennen ovulaatiota. Niin se vaan on..=)

Tsemppiä!On se ihanaa saada molemmat=)

Vierailija
25/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko on tuo yhteys, sieltä löytyy paljon tehokkaampiakin.

Vierailija
26/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kovinkin yleistä, että vauvaa toivova pari harrastaa seksiä 1 kerran kuukaudessa? Vai mistä muuten tiedätte minä päivänä lapsi on saanut alkunsa. Meillä 3 lasta enkä todellakaan osaa sanoa minä sekstailukertana on tärpännyt.

Aivan samaa mietin kuin ylläkin. En todellakaan pystyisi sanomaan, millä rakastelukerralla lapsemme ovat alkunsa saaneet. Enkä kyllä välitäkään moisesta tipan tippaa.

Samoin ihmettelen, mitä kumman merkitystä sillä sukupuolella on. Luulisi, että tänäpäivänä, kun lapsettomuudesta puhutaan ja jauhetaan koko ajan, olisivat ihmiset jo oppineet arvostamaan sitä, että ylipäänsä saavat lapsia. Mutta ei, tietysti pitäisi vielä saada valita sukupuoli, hiustenväri ja tuleva bmi:kin.

Vierailija
27/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen lisäksi naisen alitajunta (munasolu) valkkaa tulijansa.

Vierailija
28/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo!

Vierailija
29/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on miessukupuolen perusominaisuus että niitä tuotetaan 50/50 suhteessa.

Vierailija
30/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on miessukupuolen perusominaisuus että niitä tuotetaan 50/50 suhteessa.

Vierailija
31/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki harrastettiin enemmänkin, mutta siinä kierrossa kun lopulta tärppäsi 1,5 v yrittämisen jälkeen niin mies lähti kp 12 ulkomaille viikoksi, joten tuo kp 11 suoritettu teko 5 päivää ennen ovislimoja oli ainut mahdollinen kerta siinä kierrossa. Joten siitä tiedän.

-se joka sai tytön, hommailtuaan 5 pv ennen ovista.

Vierailija
32/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni lintsasi kaikki biologian tunnit?

Vierailija
33/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten av-mammat laskee yksimiljardi, eikun kaksimiljardia tuttösiittiötä ja 6743 999 543 poikasiittiötä... Pannaanko tiistaina vai torstaina...

Olette te hupusuja. Ei elämää voi suunnitella tällaisessa asiassa!

Vierailija
34/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille on tullut poika ovispäivänä tapahtuneesta yhdynnästä, niin eiköhän se mammat ole todennäköisemmin SATTUMAA kuin tilastollinen vääjäämättömyys. :)

Vierailija
35/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun nämä psriskunnat millä on vaikkapa 10 tyttöä eikä yhtään poikaa hakeutuvat alkionseulontaan niin yllätysyllätys, yhtä paljon niitä alkioita suunnilleen tulee kuitenkin molempia sukupuolia.

Höpsistä että mies tuottaisi tasantarkkaan yhtäpaljon tyttö-ja poikasiittiöitä. Siitä sitten av-mammat laskee yksimiljardi, eikun kaksimiljardia tuttösiittiötä ja 6743 999 543 poikasiittiötä... Pannaanko tiistaina vai torstaina...

Vierailija
36/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://in-gender.com/Gender-Selection/Oplus12/o12_study.aspx

että reilusti ennen ovista syntyy tyttöjä ja oviksen jälkeen poikia

Onko linkkiä siihen tutkimukseen joka kumoaa käytännön todennäköisyydet?

Vierailija
37/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teille ei kelpaa lapsi, miksi sen pitää olla just sitä "oikeaa" sukupuolta? En ymmärrä.

Mä olen kaks kertaa ollut raskaana ja synnyttänyt, molemmat lapset on rakkaudesta ja halusta saada lapsi, tehty. Ei ois tullut mieleenkään olla noin laskelmoiva.

T: tytön ja pojan äiti

Vierailija
39/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan säännöllinen seksielämä, kuten nytkin lasten jälkeen koko ajan - eli n. 2-5 kertaa viikossa. En todellakaan tiedä, mikä päivä niistä olisi ollut juuri se "lapsentekopäivä". Eka raskautuminen kesti 9kk, toinen 1kk.

Vierailija
40/74 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun nämä psriskunnat millä on vaikkapa 10 tyttöä eikä yhtään poikaa hakeutuvat alkionseulontaan niin yllätysyllätys, yhtä paljon niitä alkioita suunnilleen tulee kuitenkin molempia sukupuolia.

Höpsistä että mies tuottaisi tasantarkkaan yhtäpaljon tyttö-ja poikasiittiöitä. Siitä sitten av-mammat laskee yksimiljardi, eikun kaksimiljardia tuttösiittiötä ja 6743 999 543 poikasiittiötä... Pannaanko tiistaina vai torstaina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan