Vaikuttaako yhdynnän ajoitus OIKEASTI lapsen sukupuoleen?
Jostakin luin että se on humpuukia, lapsen sukupuoleen ei voi vaikuttaa. Että se on vanha uskomus jolle ei tutkimuksissa ole löydetty perusteita.
Miten on, onko omakohtaisia kokemuksia? Oliko yhdyntä ennen vai jälkeen ovulaation ja kumpi tuli? Meillä yksi poika tehty kp 14 eli heti oviksen jälkeen. Nyt yhdyntä oli vain kp 12 eli pari päivää ennen ovisoireita. Niinpä jänskään onnistuiko "tytön teko" =). Poika on aivan yhtä tervetullut
rv 15
Kommentit (74)
kun Jumala päättää kumpi tulee :)
t: kolme "tehtaillut" tiettyyn aikaan
myös tutkimus, joka tukee tuota ajatusta, mutta vasta valtavilla otoksilla alkaa näkymään eroja.
joka loppui siihen kun laitoin tiedot tutkimuksessa, jossa väite yhdynnän ajoituksesta lapsen sukupuoleen kumottiin. Tutkimus oli varsin laaja, ja sen mukaan tilastollista merkittävyyttä asiaan ei löytynyt.
Onko kovinkin yleistä, että vauvaa toivova pari harrastaa seksiä 1 kerran kuukaudessa? Vai mistä muuten tiedätte minä päivänä lapsi on saanut alkunsa.
Meillä 3 lasta enkä todellakaan osaa sanoa minä sekstailukertana on tärpännyt.
poika sai alkunsa kp 14/28, tytöt kp 8/28 ja 11/28
Noissa linkeissä kyllä kumotaan nämä uskomukset
Poikaa kun tehtiin niin oli loma ja ja silloin touhuttiin 1 päivä ennen ovista ja sitten oviksen jälkeen joka päivä. Tajusin tuon vasta kalenterista katsoessa.
Tyttö sai alkunsa 5 päivää ennen ovista. Mies lähti seuraavana aamuna työmatkalle ja harmittelin, että nyt ei ainakaan siinä kierrossa tärpännyt, kun mies on poissa.
ajalla merkitystä. Jos olet hyvännäköinen niin tuu käymään tasan klo 20.00 tänään jos haluat tytön. Jos haluat pojan niin tuu vasta kymmeneltä.
seksiä 4 päivää ennen ovista.
Ja oli seksiä vain 1 kerta siinä kierrossa!
Samalla kierrolla alkoi pakastealkion siirtoa varten lääkitys, kieron päivänä 19, kävin ultrassa muttei sitä raskautta vielä siinä vaiheessa huomattu kun oli niin alussa. Parin viikon kuluessa heräsi raskausepäily. Niin sitten syntyi aikanaan tyttövauva.
samoin se, saako nainen orgasmia seksissä.
Ainako ne samaan aikaan kuusta harrastaa sen "pakollisen"?
Itselläni on erittäin epäsäännöllinen kierto eli oviksista ei tietoakaan. Silti raskauduin ilman laskemisia about 6x vuodessa tahdilla. Poikasiittiö taisi olla sitkeä tai mun ajoitus sille selviämättömälle raukalle todella otollinen?
kun Jumala päättää kumpi tulee :)