Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoko se lisänautintoa miehelle, jos...?

Vierailija
10.08.2009 |

vagina on niin lihaksikas, että halutessaan hän pystyy lypsämään sinulle orgasmin ihan sekunnissakin? Ja muuten jaksat ilman varomisia 2 min säännöllisellä hyvällä rytmillä? Jos nainen käskee niin kauemmin, mutta välillä hidastellen? Ts et kestä, jos menet tasaisesti, kovin kauaa.

Naisen näkökulmasta muuten tuo hidastelu on pahasta, kun haluaisi kunnon vauhtia ja mies ei siinä pysy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut synnytysten jälkeen alapääni lihakset piukaksi ja tykkään käyttää niitä yhdynnän aikana. Ihanin kommentti tuli eräältä mieheltä, joka huokaili sen tuntuvan kuin pilluni imisi häntä sisäänpäin.

Mutta, siitä seuraa myöskin se, että useimmat miehet (ei kaikki mutta suurin osa) myös laukeavat nopeasti.

Eli mielellään tuottaisin nautintoa, mutta liian usein seuraus on lyhyt yhdyntä.

Vierailija
2/8 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kestin ennen synnytystä ehkä 10 min, välillä piti jopa vetää vehje ulos ettei laukea. Mitä enemmän muija voihki, sitä lähempänä oli mällin lentäminen. Hankalaa. Nykyään ei sitä ongelmaa vaan ongelmana on jäykkänä pysyminen.

Jos nainen on jo saanut klittaorkun niin ei se niin kauheaa liene, jos mies saa joskus parissa minuutissa.

Naisen näkökulmasta muuten tuo hidastelu on pahasta, kun haluaisi kunnon vauhtia ja mies ei siinä pysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulla puristaminen ei aina tunnu hyvältä. Pirun vaikea sanoa, milloin tuntuu, milloin ei - siis hyvältä. No aina silloin kyllä, kun on juuri laukeamassa/lauennut juuri, pillu ikään kuin (ja käytännössäkin kai) ottaa viimeisetkin ulos kyrvästä... Mutta ei aina kesken yhdynnän, siinä voi ainakin mulla jäädä maali saavuttamtta. Yhteenvetona totean, että juuri oman orkkuni aikana tai heti sen jälkeen tuntuu hyvältä.

Mies 47

Vierailija
4/8 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällänen mielipide! :(

Itse aloin kuntoilemaan lantionpohjaa synnytyksen jälkeen ja varmasti ei mies ole saanut niin tiukkaa! Se, ettei ole synyttänyt ei tee paikoista tiukkoja, siihen tilaan pitäisi normaalisti palautua. Kunnolla reenaaminen on sama kun pumppaat hauistasi - ei se ole hyvä ilman reeniä; ikinä.

Vierailija
5/8 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla on vain 4 cm paksu. Ei ole ikinä treenannut ennen synnytystä. Ja nyt on liian laiska treenaamaan. Arvaa harmittaako, kun lukee täältä näitä kullinlypsämisjuttuja???

Kunnolla reenaaminen on sama kun pumppaat hauistasi - ei se ole hyvä ilman reeniä; ikinä.

Vierailija
6/8 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et taida laittaa yhteystietoja? :)

Liian kova puristus tuskin on hyvästä, assosioi vaikkapa hirmurunttaukseen klittaa hinkatessa. "Pikajuoksijaperse" voi olla suorastaan pelottava.

Mutta jos osaat pehmeesti puristella, a vot

Vierailija
7/8 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkkua liian lujaa. Aivan utopistinen ajatus synnyttäneen naisen miehelle.

Vierailija
8/8 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulkkua liian lujaa. Aivan utopistinen ajatus synnyttäneen naisen miehelle.

Aivastappas silloin kun mies on sisälläsi... varmasti kiljaisee kivusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi