Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein vaihdat keittiörätin?

Vierailija
10.08.2009 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestä jos tiskiharja tai tiskirätti on likainen. ällöttää jo käyttää niitä joten vaihdan (liian) usein.

Vierailija
2/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusrätti lentää aika nopeasti roskiin, mies kun jättää sen huuhtelematta lojumaan altaaseen...Mikrokuituliinoja taas pesen pyykkikoneessa tarpeen mukaan, kestävät hyvin ja ovat ihan parhaita muutenkin siivouksessa -ei tarvitse juuri pesuaineitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä välillä pesen ja esim. tuttipullojen keittoveden laitan altaaseen ja rätti siihen. Joskus tulee vaihdettua harvemmin, mutta aina käytön jälkeen tulee hyvin huuhdottua. Yritän olla ekompi.

Vierailija
4/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka heitän pesukoneeseen joka päivä tai joka toinen päivä. Mikään ei ole niin ällöttävää kuin likainen tiskirätti.

Vierailija
5/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin tämän tästä mutta käytän pesussa 60-90 asteessa silloin tällöin (parin viikon välein) ja muutaman päivän välein liotan yön yli vedessä, jossa klooria loraus. Hajut ja tahrat häipyy hyvin.

Vierailija
6/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ehkä itsekin. Vaihdan n. 3 vkon välein ja ihmettelin, teenkö jotain väärin kun rätti alkaa haista kaamealle. ap

Vierailija
7/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pyöritättekö (lähes tyhjää) konetta parin rätin takia?

Vierailija
8/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pyöritättekö (lähes tyhjää) konetta parin rätin takia?

Kuten mikrokuituiset lattiarätitkin.

t: 2

Vierailija
9/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pessyt wettexiä? En ehkä lähtisi kokeilemaan vaikka mielessä on käynyt, mutta ajattelin nyt tässä sivussa kysellä, kun melkein kuuluu asiaan.

Vierailija
10/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellähän ne kaikki puhdistuu.

Vierailija
11/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko kukaan pessyt wettexiä koneessa?

Vierailija
12/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan tavisrättejä. Tiskiaineella pesen rätin joka päivä ainakin kerran, ettei ala haista.

Vierailija
13/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko kukaan pessyt wettexiä koneessa?

60 asteessa pesen muun pyykin seassa.

Vierailija
14/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykinpesuaineen kanssa

Vierailija
15/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heitän sen sitten samalla pois.

Vierailija
16/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla kelillä vaihdan päivittäin, en kertakaikkiaan kestä sitä hajua, ku se muhii, kun ei huuhtomalla saa niin puhtaaksi, ettei siihen jää mitään likaa.

Mulla onkin siksi varmaan 20 mikrokuituliinaa, on mun mielestä parhaita, ja ne voi kiehauttaa hätätapauksessa. Ja ku niitä on paljon, ni voi vaihtaa vaikka päivittäin. Pesen muun 60 asteessa pestävän pyykin seassa, joskus 95 asteessakin.

Mies ei niin välitä, vaikkei ihan viikottainkaan vaihtais, mutta jos haisevalla rätillä pyyhkii, ni kaikki pinnat haisee kans ja omat kädet..

Eli vähintään joka toinen päivä

Vierailija
17/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla kelillä vaihdan päivittäin, en kertakaikkiaan kestä sitä hajua, ku se muhii, kun ei huuhtomalla saa niin puhtaaksi, ettei siihen jää mitään likaa.

Mulla onkin siksi varmaan 20 mikrokuituliinaa, on mun mielestä parhaita, ja ne voi kiehauttaa hätätapauksessa. Ja ku niitä on paljon, ni voi vaihtaa vaikka päivittäin. Pesen muun 60 asteessa pestävän pyykin seassa, joskus 95 asteessakin.

Mies ei niin välitä, vaikkei ihan viikottainkaan vaihtais, mutta jos haisevalla rätillä pyyhkii, ni kaikki pinnat haisee kans ja omat kädet..

Eli vähintään joka toinen päivä

jos rätti alkaa haista yhden päivän jälkeen

Vierailija
18/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumalla kelillä vaihdan päivittäin, en kertakaikkiaan kestä sitä hajua, ku se muhii, kun ei huuhtomalla saa niin puhtaaksi, ettei siihen jää mitään likaa. Mulla onkin siksi varmaan 20 mikrokuituliinaa, on mun mielestä parhaita, ja ne voi kiehauttaa hätätapauksessa. Ja ku niitä on paljon, ni voi vaihtaa vaikka päivittäin. Pesen muun 60 asteessa pestävän pyykin seassa, joskus 95 asteessakin. Mies ei niin välitä, vaikkei ihan viikottainkaan vaihtais, mutta jos haisevalla rätillä pyyhkii, ni kaikki pinnat haisee kans ja omat kädet.. Eli vähintään joka toinen päivä

jos rätti alkaa haista yhden päivän jälkeen

Vierailija
19/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yököttäis pistää siivousrättejä pyyhkeitten yms. kanssa samaan koneeseen! Enkä ymmärrä sitäkään, että jotkut pesevät vauvan kestovaippoja (myös kakkavaippoja) samassa koneessa muun pyykin kanssa! Yäk!

Vierailija
20/21 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua yököttäis pistää siivousrättejä pyyhkeitten yms. kanssa samaan koneeseen! Enkä ymmärrä sitäkään, että jotkut pesevät vauvan kestovaippoja (myös kakkavaippoja) samassa koneessa muun pyykin kanssa! Yäk!

Niimpä, kakkasia kestovaippoja... :DD

Niinjoo, sitten aiheeseen, eli meillä tiskirätti laitetaan vaihtoon n. 2 krt/vko, tai useammin jos alkaa haisemaan/tuntuu limaselta tms. Joskus pistän niin kuumaa vettä altaaseen kun vaan hanasta tulee ja sitten rätti sinne, jos en muuten jaksa alkaa pesemään. Meillä pistetään aina eka rätti klooriveteen likoamaan ja sit vasta pesukoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi