Mikä painaa mieltäsi tällä hetkellä?
Kommentit (41)
* gradu pitäisi aloittaa ja tehdä samantien loppuun jouluun mennessä
* 5-7kg painonpudotusta, niin vaatteet istuisvat paremmin ja näyttäisin itseltäni
Ei oikein mikään. No ehkä, että saisin hyvän ja mielenkiinoisen työn, kun valmistus.
nro 5: Ihan mielenkiinnosta: miten sun terveys meni?
Olen viimeisilläni raskaana, närästää ja on lonkkasärkyä, iskias vaivaa ja olen totaalisen hiessä ollut koko päivän.
Lapset eivät totelleet ja jouduin huutamaan heille ja uhkailemaan paljon jotta sain heidät edes hetkeksi päivälevolle.
Oman perheeni ja vanhempieni yhteiselo. Olemme aika erimieltä monista asioista vanhmepieni kanssa, ja pelkään että niistä tulee riitaa varsinkin lapsemme kasvaessa.
Ja tosiaan, raha. Ärsyttävää aina köyhäillä, eikä koskaan ole varaa ostaa mitään tai matkustaa mihinkään.
Ihmisten julmuus toisille ihmisille ja eläimille.
Peräpukamat :)
- Uuden työn saaminen. Olen tosin töissä jo nyt, mutta en ole tyytyväinen ja palkkakin on pieni. Olen hakenut parempia, mutta vaikeaa on ollut päästä edes haastatteluihin, kai niitä hyviä hakijoita on paljon. Ja minulla kuitenkin on kokemusta alaltani :(
- Toiveet raskaudesta ja pelot lapsettomaksi jäämisestä
-oma jaksaminen
-raha-asiat
-oma terveys
-ystävän vointi
Meillä on kimurantti erotilanne päällä
- miehen jaksaminen ja pääseminen asiasta yli
- oma jaksaminen töissä, nyt pitäisi antaa parastaan
- lasten sopeutuminen asiaan
- lasten sopeutuminen päivähoitoon ja kouluun
- oman sosiaalisen ympäristön kutistuminen
- suhteet lasten isovanhempiin jatkossa
- taloudellinen pärjääminen
- kriisin takia tekemättä jääneet työt ja paine
- työpaikalla liikkuvat juorut tilanteestani
- remontti ja homeen mahdollisuus täälläkin :-(
- ylipaino, vaikka oikeaan suuntaan menossa ollaan, mutta silti
- lasten pärjääminen, kun napanuora pitenee koulun ja eskarin alkaessa
- raha-asiat on vakiomurhe, ainahan sitä voisi olla enemmän, vaikka pitkän linjan kotiäitinä olenkin tottunut tilanteeseen, ja raha kyllä riittää kaikkeen tavalliseen ja välillä ylellisyyteenkin
-onko ekaluokkalainen lapsi yksin välituntisin, ujo, vetäytyy helposti
-työpaikalla vähennetään väkeä, millaiseksi oma toimenkuva muuttuu, liikaa töitä jo nyt
-huusin aamulla ekaluokkalaiselle ekana koulupäivän kun jätti pihaportin auki ja 1-v.juoksi keskellä tietä
-valitin harjoitustyönlaatijalle opiskeluihin liittyvästä harjoitustyöstä, tein kamalan pitkän sähköpostin, nyt hävettää, mutta harjoitustyö oli oikeasti surkeasti rajattu
-olen lihonut heinäkuussa
-sormi on tulehtunut pahasti, olen syönyt jo 6 lääkekuuria, nyt kokeillaan vielä yhtä, seuraavaksi leikataan
-koko ajan on hiivatulehdus lääkekuurien takia, mies ei saa seksiä, kun alapäässä tuntuu inhottavalta
-meillä on kamalan sotkuista
-sotkuinen koti
-40kg:n ylipaino
-taloudelliset huolet
-en pidä exäni nykyisestä
-en myöskään pidä nykyiseni exästä
-suhde vanhempiini
, pysynyt siis pari-kolme viikkoa paikallaan...
-sikainfluenssa tietysti lapsen, vauvan, itseni ja mieheni (koulussa töissä) kannalta.
-pahkina, seesami ja ties mita muuta -allergia, astma
-lukihairio, koulussa ei mene niin hyvin
-rahatilanne
-oma väsymys
-yksinäisyys
- Työn hakeminen ja perjantain haastattelu
- Vakityöhön paluu syksyllä hoitovapaalta, johon en haluaisi
- Lasten hoidon aloitus ja siellä pärjääminen
- Ajoittaiset kommunikointivaikeudet miehen kanssa
- Oma ulkonäkö ja vanheneminen
- Kodin remontointi ja siivous...
- kuinka rahat riittävät, on tullut yllättäviä menoja
- kuinka saan järjetymään syksyn lasten harrastuksiin kuljettamisen, yhden lapsen terveyteen liittyvät hetken aikaa viikottaiset sairaalareissut ja kaiken muun pyörityksen.
Riideltiin taas miehen kanssa ja jälleen hän lähti pois ennenkuin ehdin edes ehdottaa sovintoa. Eilen tuli riitaa kun olimme käymässä nukkumaan, mies huomasi että aloin itkeä, niimpä hän alkoi teskeennellä nukkuvaa. :´(
7 tunnin päivät, joita matkat vielä pidentää, sitten on vielä tehtävät päälle.
Miten koululainen pärjää kotona iltapäivät.
Ja vielä sokerina pohjalla miehen siskon lapset (ovat ihan kauheita), kun esim käyvät meillä hajottavat ja sotkevat kaikki paikat..
saisi vauva syntyä vielä. Murehdin, onko vauva terve ja miten synnytys sujuu. Tuleeko sikainflunessa juuri nyt kun olen itse riskiryhmään kuuluva vai pahimmillaan sitten, kun olen juuri synnyttänyt ja vauva on vielä pieni. Pläääh!