Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkki sinulle jolla usein ei ole varaa ruokaan:

Vierailija
09.08.2009 |

monesti täällä näkee aloituksia ettei ole yhtään rahaa ruokaan loppuviikon tai -kuun ajaksi. meillä on tosi tiukka budjetti tietystä syystä joten olen joutunut tarkistamaan ruokalaskun uudelleen.

eräänä päivänä toin kotiini pakastekalaa joka oli vuoden vanhaa. siis: VUODEN VANHAA! siitä virheestä oppineena olen tarkistanut joka ikisen tuotteen päiväyksen, mitä siihen asti en ollut tehnyt. yllätyksekseni kaupoissa on hyllyissä aivan tolkuttomat määrät vanhaa tavaraa!

huomautin asiasta eräälle myyjälle, joka totesi että mikäli olen löytänyt kaupasta vanhaa tavaraa, on minulla oikeus saada ILMAISEKSI uusi vastaava tuote.

siis ILMAISEKSI! ja ajatelkaa: meillä on nyt kaappi täynnä erilaisia kuvia-aineita: sämpylä- ja vehnäjauhoja, etanasäilykkeitä, viola-keittoja, cambell´s-keittoja, vauvan korvikkeita, vauvan ruokia (ajatelkaa!), jogurttia, smoothiejuomia, keksejä, rusinoita, näkkäreitä, hapankorppuja.. voisin jatkaa listaa vaikka kuinka!

olen tietysti vähän tyhmä kun laitan tämän idean tänne julkisesti jakoon, mutta olen lähinnä järkyttynyt että kaupassa voi olla näin suuret määrä vanhaa ruokaa!

jos et kehtaa tuoda ruokia kotiisi ilmaiseksi, ota ainakin joka kerta tavaksesi katsoa päivämäärä jokaisesta ostamastasi tuotteesta.

p.s. ilmaiskäytäntö on voimassa vain valintataloissa ja siwoissa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kotona huomaat, että se on vanhaa. tilalle saat "ilmaiseksi" uuden kalan. Mutta jouduithan sä maksamaan siitä vanhasta?

Jos nyt satut esim. löytää sieltä kaupasta sen vanhan kalan niin saat vastaavan tuoreen ilmaiseksi.

Ei todellakaan tarvi maksaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi