Onko Sanna Kämäräinen hyvännäköinen?
Tässä hänen kuvansa:
http://throwsworld.com/wp-content/uploads/2014/12/Sanna-K-1.jpg
Mitat on 183cm/83kg
Kommentit (39)
Ruma ja miesmäinen. En panisi. Olen mies.
Onko tolla kuurit päällä? (mieshormoni)
Noralotta Neziri ja Kristiina Mäkelä ovat kauniita! (näin äkkiä)
Olen nro 22
on upee nainen.
tosin aika amazoni meikäläisen näkökulmasta
t: manlet
Liian lihava. Olisi hyvännäköinen, jos laihduttaisi 25kg. N19
On se. Tässä ketjussa kieltäviä vastauksia taitavat jakaa jotkut 163cm kääpiönaiset.
Vierailija kirjoitti:
On se. Tässä ketjussa kieltäviä vastauksia taitavat jakaa jotkut 163cm kääpiönaiset.
Hyvännäköinen urheilullinen nainen. Totta kai täältä 157cm korkeudesta (mataluudesta?:D) näyttää isolta, mutta ei tulisi mieleenikään haukkua amatsooniksi. Eihän se isokokoisuus (tai pienikokoisuuskaan) paha piirre ole. Meitä on monen kokoisia ja hyvännäköisiä ihmisiä löytyy monista koko luokista. Sanna on vielä hyvin sympaattinen, mikä lisää myös ulkonäön miellyttävyyttä. Upea nainen!
Näyttää hyvältä. Treenattu kroppa ja muodot oikeissa paikoissa. Luulen että kääntää miesten päät minne meneekin. Joo ja olen nainen 23v ja 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää hyvältä. Treenattu kroppa ja muodot oikeissa paikoissa. Luulen että kääntää miesten päät minne meneekin. Joo ja olen nainen 23v ja 165cm.
Kaunis Sanna kasvolta ja myös kropalta......
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/s640x640/e35…
Kauniit ja treenatut reidet ja ptkät jalat....Pahus taitaa olla kihloissa :(
Kaunis urheilijanainen. Painoa on tullu 83kg->86kg joten kroppaan on tullu lihasta ja kiekko lentää ensikesänä n.64.00m
Tämä neitihän pokasi naimisissa olleen miehen, joten kysyntää tuntuu olevan...
Kauniit kasvot, urheilullinen vartalo, sopivan iso pylly
Uteliaana kysyn, oliko hänellä säpinää Frantz Krugerin kanssa, jonka valmennettavana oli vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä neitihän pokasi naimisissa olleen miehen, joten kysyntää tuntuu olevan...
Oliko kiekkomies?
Vierailija kirjoitti:
Joo! Kansainvälisissä kauneuskilpailuissa ei nykyään alle 180-senttiset pärjää, kun ovat muita päätään lyhyempiä. Sama juttu catwalkeilla..
Avopuolisoni. Sanna on kaunis ja hyvä kone sängyssä :)