Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

äippäloma ja pitämätön kesäloma

Vierailija
09.08.2009 |

miten se menee,jos täydet kesälomat ehtii kertymään ensi kesälle,mutta äippälomalle ehtii jäämään ennen kuin lomia ehtii pitämään?

siirtyykö lomat jamiten ne siirtyy vai saako vapaat rahana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitänyt kertyneitä lomia pois ennen äitiyslomaa tai jättänyt säästöön ja pitänyt vasta äitiysloman perään. Työnantajasta riippuen voi varmaan saada rahanakin, varsinkin jos työsuhde päättyy.

Vierailija
2/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin ä-lomalle huhtikuussa, ja oli täydet lomat ehtinyt kertyä. Suunnittelin ensin pitäväni loman ä-loman jälkeen ennen hoitovapata. Mieheni olisi tällöin pitänyt oman isyyslomansa. Mutta sitten päädyttiinkin ottamaan rahana minun lomani. Mies jätti isyysloman pitämättä, muista syistä.

Muistaakseni kelan sivuilla oli, että kesäloman jos ottaa rahana ei vaikuta ä-lomarahaan. Varmista vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli äitiysloman lopussa kertyneenä 60 päivää käyttämätöntä lomaa eli ennen ä-lomaa kertyneet lomapäivät (30pvää) ja ä-loman aikana kertyneet lomapäivät (30pvää).

Sovin työpaikan kanssa että käytän ne ennen kuin palaan töihin hoitovapaan jälkeen 2010 tammikuun alusta. Olen hoitovapaalla noin marraskuun alkuun 2010 asti ja sitte lomalla 2kk. Tietty olisin voinut myös tehdä niinpäin että lomat olisi käytetty ennen hoitovapaalle jäämistä ja olisin ollut hoitovapalla tuonne vuodenvaihteeseen 2010 asti.

Loma(ltapaluu)rahat olen saanut jo silloin kun muutkin. Kesäloman osalta kesäkuussa ja talviloman osalta helmikuussa.

Vierailija
4/4 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just sellanen tilanne, että olen menossa syyskuussa töihin ja täysi kesäloma pitämättä. Ollaan pomon kanssa sovittu että siirretään niin paljon talveen kun saa ja loput saan rahana.