Mitä maksaisit käyttämättömäsat Louis Vuittonin
Kommentit (38)
Käykäähän huutamassa! ;-D
Poliisiii!! SALAPOLIISIIIII!!!!
Sulle tuli hommia! ;-D
Onko täällä tosiaan näin paljon juntteja ja köyhiä, jotka kannattavat piratismia.
Oletteko niitä samoja reppanoita, jotka roudaavat etelänreissuiltaan gucceja, raybanejä, calvinkleineja, hilfigerejä jne. Ja aikoinaan varmaan Tallinnasta roudasitte cd- ja dvd-kamaa reput vääränä.
Jos minulla ei ole varaa aitoon (kunnioitan tekijöitä kuten taiteilijoitakin), ostan ihan peruskamaa sit vaikka sieltä Anttilasta, en todellakaan kälysiä feikkejä. Köyhää on joidenkin mammojen elämä...
feikki Vuitton tai Burberry on hieno. Mä edes tajua sitä, miten joku voi pitää Vuittonista? Kaikki sen kuosit on perseestä. Aivan K-A-M-M-O-T-T-A-V-I-A, en ostais, vaikka maksettaisi.
feikkiä en huolis ilmaiseksikaan. Ja ihanaa huomata, että tämä puoli on suurempi kuin niitten kopioitten käyttäjät.
kunhan kertoo sen olevan feikki... Maksaisin ehkä 12 e, en yhtään enempää.
Tykkään ja koneeseen voi laittaa, kun likaantuu.
Noita kamalia muotitalojen hömpötyksiä en ymmärrä.
kunhan kertoo sen olevan feikki... Maksaisin ehkä 12 e, en yhtään enempää.
Aidon voisin ottaa, myydäkseni sen eteenpäin. Mistään hinnasta en kyllä noita LV:n tuotteita itse käyttäisi, ei ollenkaan mun makuun.
Yllättävän nopeasti on tullut huutoja!
Liekö av-mammat asialla?
Yllättävän nopeasti on tullut huutoja! Liekö av-mammat asialla?
Yllättävän nopeasti on tullut huutoja! Liekö av-mammat asialla?
niitä feikkilaukkujaan? Myyntipöydät pullollaan "vuittonia" yms.
niitä feikkilaukkujaan? Myyntipöydät pullollaan "vuittonia" yms.
Myös käytettyjen vaatteiden liikkeet myyvät näitä feikkejä.
Päivän naurut! :-DDDDDDDDDDDD
T. muotisuunnittelijan sisko
Komps!! :D :D :D
T: pukuompelijan tytär
juntteja, olivat sitten aitoja tai ei. Esim mies osti työmatkalta aidon Burberryn huivin, enkä todellakaan kehtaa käyttää niin 'kulunutta' merkkiä.
Käsilaukkuna on nyt minulla Lumi-käsilaukku, ei niin kulunut, että ihmiset tunnistaisivat, mutta kaunis ja laadukas laukku.
Kunhan on tarpeisiini sopiva ja makuni mukainen.