Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää niin usein verrata lähivanhemman

Vierailija
08.08.2009 |

uutta puolisoa ja hänen suhtautumistaan lapsiin etävanhemman uuteen puolisoon ja hänen suhtautumiseensa?

Hehän ovat aivan eri asemassa lapsiin. Lähivanhemman uusi puoliso elää ja asuu samassa taloudessa joka päivä, joten tietyllä tapaa hän saa solmittua lapsiin aivan erilaisen suhteen kuin etävanhemman uusi puoliso, joka näkee lapsia joka toinen viikonloppu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä luotua hyvän suhteen vaikka kummilapseen, tukilapseen ym. vaikkei usein näekään. Tekosyy sille, ettei sitä suhdetta tarvitsisi luoda.

Minulla oli tosi hyvä suhde isäni uuteen vaimooon jota näin muutaman kerran vuodessa. Hän piti minusta, olin "melkein kuin oma tytär", hän oli minulle ystävällinen. Isäpuoli asui samassa taloudessa ja hän ei pitänyt minusta ja sisaruksistani. Siksi kotona oli helvetti asua sen jälkeen kun se mies muutti meille.

Olet ihan väärässä, se suhde on kyllä helpompi luoda kuin sillä lähivanhempipuolella joka saa niskaansa sen arjen ja sen ongelmat. Se on ihan eri kuin viikonlopun lomailut. Ei niin paljon sitä kasvattamista.

uutta puolisoa ja hänen suhtautumistaan lapsiin etävanhemman uuteen puolisoon ja hänen suhtautumiseensa?

Hehän ovat aivan eri asemassa lapsiin. Lähivanhemman uusi puoliso elää ja asuu samassa taloudessa joka päivä, joten tietyllä tapaa hän saa solmittua lapsiin aivan erilaisen suhteen kuin etävanhemman uusi puoliso, joka näkee lapsia joka toinen viikonloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan