Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä raamattuun vedoten homo/lesbokielteisiä ihmisiä?

Vierailija
08.08.2009 |

Oletko sinä, joka et hyväksy homoutta sen takia että raamattu sen kieltää, harrastanut esiaviollista seksiä? Jos olet, miten selität asian? Sama kohta raamatussa kun sanoo sekä homouden että esiaviollisen seksin olevan yhtä pahoja asioita.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en elänyt uskossa silloin kun harrastin esiaviollista seksiä.

Vierailija
42/51 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin juuri kirkosta koska rakastan mies suhteitani ja kirkko sen kieltää. Ei mikään niin ihana voi olla jumalan kieltämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asia on ja miten siihen suhtautuu on kaksi eri asiaa.

Vierailija
44/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööriroopet rulettaa!

Vierailija
45/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvitse tuomita sitä, että aikuiset ihmiset harrastavat vapaaehtoisesti seksiä saman sukupuolen kanssa! Uskokaa, maailma on helpompi näin!

Vierailija
46/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei puhu mitään itsetyydytyksestä eikä se ole syntiä.Jos viittasit onanin tarinaan,niin hän heitti siemensä maahan,koska ei halunnut lasta veljensä lesken kanssa.

Vierailija
47/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on must ontuva, koska kaikkea ihmisen käyttäytymistä ei voi puolustella eläinten vastaavalla. Esim. monet eläimet saattavat syödä omia poikasiaan, esim. jääkarhu-uros saattaa yrittää tappaa poikaset päästäkseen "pukille". Samoin petokalat voivat syödä oman lajin pienempiä edustajia. Eläimet myös "kurittavat" jälkikasvuaan melko väkivaltaisestikin. Näillä argumenteilla emme voi puolustella lasten pahoinpitelyä ja lapsenmurhaa.

Tässä on se juttu, että kristinuskon mukaan ihminen ei ole eläinlajeista kehittynein, vaan hän on kokonaan eri kastia luomakunnassa. Luomakunta on tosin pahasti korruptoitunut, synnin turmelema monella tavalla.

Kiistely homoseksuaalisuuden syntisyydestä on ymmärrettävää. Mä en suoraan sanottuna tiedä, mikä on asiassa viimeinen totuus. Mutta eläinten parittelu samaa sukupuolta edustavan lajitoverin kanssa ei kelpaa todisteeksi.

Vierailija
48/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaahan, ettei ne homot teidän hyväksyntää tarvitse, onnistuu se homoilu muutenkin! Musta tää on vähän kuin vastustais tiistaita tai kello viittä.

Vierailija
49/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homouteen. Itse kuulun evlut kirkkoon, mutta jumalanpalveluksissa ei vapaaehtoisesti käy, koska mielestäni yleensä niissä on kolkko tunnelma. En kannata kirkkoa instituutiona. Uskon Jumalaan ja minun Jumalani pitää ihmisiä samanarvoisina.

Hullua on kieltää adoptio-oikeus homoseksuaaleilta kun taas juoppo, tappajaheteroille lisääntyminen on luonnollista ja sallittua.

Vierailija
50/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoamisen syynä olevan nimenomaan homous tai sen harjoittaminen vaan kaikenlainen muu irstaus, ihan heteroidenkin kesken ja eläinten. Jos homo rakastuu ja elää avioliiton omaisesti vuosikymmeniä saman partnerin kanssa niin ei kai se paha asia ole. Sen sijaan jos joku hetero on avioliitossa ja pettää puolisoaan useita kertoja >>luonnollista?

Miksi monia inhottaa homojen harrastama seksi? Onko sekään luonnollista, että nainen ottaa suihin ja mies haluaa anaaliseksiä. Eikö tuokin voi olla pervoutta ja luonnotonta. Kukapa sen määrittelee. Homous ei ole sairaus eikä laitonta.

Vierailija
51/51 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mua huvittaa suunnattomasti nämä muita tuomitsevat, jotka kuvittelevat olevansa oikeassa.

Raamattu on IHMISTEN KIRJOITTAMA KIRJA, joka on täynnä vertauskuvia, ei sitä ole tarkoitettu luettavaksi kirjaimellisesti. Kirja on myös kirjoitettu tuhansia vuosia sitten, olisikohan aika päivittää sen opit tähän päivään.... Jumala antoi ihmisille vapaan tahdon sekä moraalin ja tälloin myös kyvyn AJATELLA ITSE!

Kyllä Jumala ennemmin tuomitsee nämä muita tuomitsevat ihmiset kuin homot ja lesbot.

(Raamatun mukaan ei mm. miehellä saa olla pitkiä hiuksia (olikohan peräti kuolemanrangaistuksen peruste) eikä nainen saa käyttää housuja....)

Omasta mielestäni se ei ole hyvä tapa, vaan Raamattuun luottaminen on parempi. Raamattu kieltää tuomitsemisen siinä mielessä, että Jumala on viime kädessä se, joka tuomitsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä