Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos Facebookissa joku kommentoi kuviani,

Vierailija
08.08.2009 |

niin näkevätkö myös hänen kaverinsa minun kuvakansioni? Siis kun ne näkyvät heidän uutisissaan että "Maija kommentoi tätä" ja sitten se kuvakansioni siinä. Että pääsevätkö hekin sitä selaamaan? Asetuksissani on kyllä että "vain kaverini" joka kohdassa, päteekö se myös tähän?

Taidan olla vähän käsi...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt joka kohdan läpi, enkä löydä sieltä sellaista kohtaa että "Älä näytä kaverini antamaa kommenttia hänen kavereidensa kohokohdissa".

Niin että missä se taas olikaan?

Vierailija
42/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pysty muuttamaan niiden muiden asetuksia, omia vaan.

Omia asetuksia muuttamalla pystyy auttaan muita, ei itseä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset asetukset sinulla on? Ilmeisesti sinun kuvakansiosi eivät näy kenellekään muille kuin kavereillesi, vaikka he niitä kommentoisivat ja vaikka heidän kavereilleen menisi "linkki" kuviisi? Sinähän et sitä voi mistään tarkistaa, onko asia noin vai ei...

Vierailija
44/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy. Kuten ei myöskään mistään kohokohdista eikä muualtakaan. Se on helppoa kun osaa ;o) Ja yksityisyys säilyy tasan varmasti, kun osaa laittaa asetukset kohdilleen.

Sinähän et sitä voi mistään tarkistaa, onko asia noin vai ei...

Vierailija
45/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä piste.

Vierailija
46/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy. Kuten ei myöskään mistään kohokohdista eikä muualtakaan. Se on helppoa kun osaa ;o) Ja yksityisyys säilyy tasan varmasti, kun osaa laittaa asetukset kohdilleen.

Että me muutkin sitten osaamme.

Vierailija
47/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy.

Epäilen, että kohokohdat toimivat randomina eli kaikki kommentoidut kuvat eivät päädy toisten kohokohtiin kuin satunnaisesti. Siksi en uskalla laittaa mitään kuvia kommentoitaviksi.

Vierailija
49/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt siihen ettenkö olisi päässyt todellakin täysin tuntemattoman ihmisen kuvakansiota selaamaan kun kaverini on sitä kommentoinut. Muuten en sen ihmisen profiiliin tms. pääse. Et silleen. Vai onko tuo ihan yleistäkin että sallitaan kaverien kavereille kuvienkatseluoikeudet?

eli kuten joku sanoi, niin nämä eivät ole sitten rajanneet valokuvakansioidensa asetuksia

Vierailija
50/50 |
09.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun kaverin kavereita sattuu kiinnostamaan meidän kissan tai teinin tai mökin kuvat, niin käykööt katsomassa. Jos Facebook haluaa käyttää tai myydä ne, niin sama juttu, siitä vaan.

Ymmärrän, jos kuvat hyvin henkilökohtaisia tai niillä on taiteellista arvoa, sellaisia en fb:n laittaisikaan.

Mutta oikeesti tuo ominaisuus on syvältä, en ollut uskoa ensin lainkaan.