Jos Facebookissa joku kommentoi kuviani,
niin näkevätkö myös hänen kaverinsa minun kuvakansioni? Siis kun ne näkyvät heidän uutisissaan että "Maija kommentoi tätä" ja sitten se kuvakansioni siinä. Että pääsevätkö hekin sitä selaamaan? Asetuksissani on kyllä että "vain kaverini" joka kohdassa, päteekö se myös tähän?
Taidan olla vähän käsi...
Kommentit (50)
ettei pysty muuttamaan niiden muiden asetuksia, omia vaan.
Omia asetuksia muuttamalla pystyy auttaan muita, ei itseä..
Millaiset asetukset sinulla on? Ilmeisesti sinun kuvakansiosi eivät näy kenellekään muille kuin kavereillesi, vaikka he niitä kommentoisivat ja vaikka heidän kavereilleen menisi "linkki" kuviisi? Sinähän et sitä voi mistään tarkistaa, onko asia noin vai ei...
Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy. Kuten ei myöskään mistään kohokohdista eikä muualtakaan. Se on helppoa kun osaa ;o) Ja yksityisyys säilyy tasan varmasti, kun osaa laittaa asetukset kohdilleen.
Sinähän et sitä voi mistään tarkistaa, onko asia noin vai ei...
Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy. Kuten ei myöskään mistään kohokohdista eikä muualtakaan. Se on helppoa kun osaa ;o) Ja yksityisyys säilyy tasan varmasti, kun osaa laittaa asetukset kohdilleen.
Että me muutkin sitten osaamme.
Mun kaveri kommentoi mun kuvaa. Sen jälkeen hänen kaverinsa (joka ei siis ole minun kaverilistallani) kävi katsomassa kaverini seinältä, onko siellä mainintaa siitä, että hän on kommentoinut minun kuvaani ja daa - sitä ei sieltä löydy.
Epäilen, että kohokohdat toimivat randomina eli kaikki kommentoidut kuvat eivät päädy toisten kohokohtiin kuin satunnaisesti. Siksi en uskalla laittaa mitään kuvia kommentoitaviksi.
törmännyt siihen ettenkö olisi päässyt todellakin täysin tuntemattoman ihmisen kuvakansiota selaamaan kun kaverini on sitä kommentoinut. Muuten en sen ihmisen profiiliin tms. pääse. Et silleen. Vai onko tuo ihan yleistäkin että sallitaan kaverien kavereille kuvienkatseluoikeudet?
eli kuten joku sanoi, niin nämä eivät ole sitten rajanneet valokuvakansioidensa asetuksia
Jos mun kaverin kavereita sattuu kiinnostamaan meidän kissan tai teinin tai mökin kuvat, niin käykööt katsomassa. Jos Facebook haluaa käyttää tai myydä ne, niin sama juttu, siitä vaan.
Ymmärrän, jos kuvat hyvin henkilökohtaisia tai niillä on taiteellista arvoa, sellaisia en fb:n laittaisikaan.
Mutta oikeesti tuo ominaisuus on syvältä, en ollut uskoa ensin lainkaan.
Olen käynyt joka kohdan läpi, enkä löydä sieltä sellaista kohtaa että "Älä näytä kaverini antamaa kommenttia hänen kavereidensa kohokohdissa".
Niin että missä se taas olikaan?