Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hassua kun ihmiset tuijottavat

Vierailija
07.08.2009 |

Odotan esikoistani ja olen nyt 25;llä rv:llä. Tuntuu huvittavalta kun ihmiset tuijottelevat isoa mahaani ulkona liikkuessani. Tavallaan ihan söpöäkin. Onko teillä muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten niitä olikin yhtäkkiä joka paikassa

Vierailija
2/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla oli silloin leveähkö talvitakki ja suht pieni maha, joten eipä moni varmaan edes mitään olisi huomannut, jos ei nyt jostain syystä oikein ruvennut tarkkailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikolla 31 ja näillä helteillä saa tuijottelua kyllä osakseen. Jotkut vanhemmat naiset oikein pysähtyvät tuijottamaan. Minua se ei haittaa, lähinnä huvittaa. Ja ihan normaaleja vaatteita, trikoo-paitoja, tosin tiukkoja- mutta pitkiä ja legginsejä olen pitänyt, eli en kulje puolalasti julkisilla paikoilla.

Saa tuijottaa ihan vapaasti!

Vierailija
4/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katson raskaana olevaa oon syynä yleensä se ,että k.o henkilö on valaan kokoinen ja ajattelen että "voi voi taas tulee maailmaan yksi sokerivauva".

Vierailija
5/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana, muutama ihminen tuli ja kysyi että "saanko kokeilla sun mahaa", se oli aika pelottavaa :D ja täysin tuntemattomia ihmisiä siis.

Vierailija
6/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo tullu mieleen että äiti voi olla valaan kokoinen olematta ylipainoinen, kärsimättä diabeteksesta tai vauvan olematta sokerivauva?

itse kuulin aika monta rantautunut sinivalas -kommenttia ollessani viimeisilläni raskaana. painoa oli tullut kummassakin hurjat 8-10 kg (normaalipainoni on niinkin massiiviset kuin 48-50kg), ja vyötärönympärys oli huikeesti enemmän kuin pituuteni (joka oo 158cm). maha vaan oli keskivertoista raskausmahaa isompi, kuten oli vauvatkin isompia kuin kestovertovastasyntyneet (molemmat yli neljäkiloisia).

katseita ja tuijotuksia sitä on kyl tullut kerättyä, mut kaiketi mä olen sitten kaikessa komeudessani ollut niin hurjan näköinen ettei kukaan ole uskaltanut tulla koskettelemaan :)

Vierailija
7/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä on ollut mitenkään valas viimeisillänikään mutta huvitti, kun ihmiset tuijottivat mahaa. Mahakaan ei ollut mitenkään erityisen iso.

Vierailija
8/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentit:Onko kaksoset tulossa (vaik tiesi, et ei)tai kuinka uskallat liikkua missään enää (jossain puolessavälissä raskautta) tai muut vastaavat. Ehkä huumori ei mulla pelannut esikoisen raskausaikana ja oli niin elefantti-olo itselläni isohkon vatsani kanssa.

Vierailija
9/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa hyvin ulkoneva maha, muuten olen hoikka. Esikoinen oli normaalikokoinen, 3,5 kg. Tokaa povataan saman kokoiseksi.

Ehkä siinä on sitäkin, että moni alkaa vaistomaisesti miettimään omia lapsiaan ja raskauksiaan.

Vierailija
10/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja he sanovat että suuri raskaana oleva vatsa herättää mielenkiinnon. ne kun ovat niin kauniita! Itsellä sama asia lapsuudesta asti. todellakin vauva on ihana, mutta kakkosena tulee kaunis, pyöreä, suuri massu. Se herkistää ajattelemaan, että jälleen yksi ihmistaimi on sieltä tulossa. ja kun näitä ajattelee, huomaa että vieläkö minä töllötän!

Vierailija
11/11 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla harvinaisen negatiivisesti muihin suhtautuva henkilö - kyllä normaali-ihminen tuijottaa siksi, että raskaana olevan vatsa on kaunis ja sitä on ihana ihailla. T. yksi tuijottelija, joka menee aina ihan veteläksi, kun näkee tulevia mammoja - kiloista riippumatta.

minä katson raskaana olevaa oon syynä yleensä se ,että k.o henkilö on valaan kokoinen ja ajattelen että "voi voi taas tulee maailmaan yksi sokerivauva".