Tuttu on ns. erinäköinen
Mä en tajua miksi koko ajan vaihtaa hiusväriä, laittaa kiharat, suoristaa, ei yhtään meikkiä , paljon meikkiä, röyhelömekko, mustat kaapumaiset vaatteet. Jopa silmälasien kanssa venkoilee, välillä lasit, välillä piilarit. Hän saa tehdä mitä haluaa, ei siinä, mutta mua kiinnostaa, voiko jatkuvassa tyylin hakemisessa olla taustalla joku psykologinen ongelma? Miten te muut erinäköiset (opin sanan palstalta) sanoisitte mistä se johtuu?
Kommentit (12)
Arvaus: hän on paljon kauniimpi kuin sinä, ja olet kateellinen.
Kenties hän on vaihtelunhaluinen.
Itse ainakin olen.
Enkä viitsi usein olla vaihtamassa työtä, kotia, miestä yms., niin teen ulkonäölleni jotain.
Mulla on tyyliä vaihteleva kaveri ja hän on muoti/tyylialalla. Hänellä on pääsy valtavaan valikoimaan vaatteita, kenkiä, peruukkeja. Nauttii niiden kokeilemista. Hauska sana tuo erinäköinen.
Onko hänellä paljon rahaa käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen.
Enkä viitsi usein olla vaihtamassa työtä, kotia, miestä yms., niin teen ulkonäölleni jotain.
Jep. Itse en taas käsitä niitä ihmisiä, jotka eivät koskaan muuta elämässään yhtään mitään ja hiustyylikin on pysynyt samanlaisena alakouluikäisestä lähtien. Jotenkin turvallisuushakuisia?
Esteetikko. Nauttii tyylillä leikkimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen.
Jep. Itse en taas käsitä niitä ihmisiä, jotka eivät koskaan muuta elämässään yhtään mitään ja hiustyylikin on pysynyt samanlaisena alakouluikäisestä lähtien. Jotenkin turvallisuushakuisia?
Ja tylsämielisiä. Mielikuvituksettomia möllöttäjiä.
Sellaista se elämä on kun on iso vaatekaappi ja luonnonkiharat hiukset, sekä on likinäköinen. Ajatella.
Mulla oli yksi tuttu jolla vaihtui tyyli lähes joka viikko. Oli epävakaan ja tuuliviirimäisen oloinen.
Tuohan on hauskaa. Jos joku jaksaa nähdä vaivaa, niin siitä vaan.
Joo kyllä sun nyt kannattaa tehdä huoli-ilmoitus hänestä, josko vaikka kärräisivät hoitoon.