Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö pakkaamisesta? vaikka ennen viikonloppureissua?

Vierailija
07.08.2009 |

kumpi teillä hoitaa lasten vaatteiden yms pakkaamisen, sinä vai miehesi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän apuna muovikasseja- pakkaan erilaiset tavarat eri kasseihin ja sujautan kassit matkalaukkuun- helppoa ja kätevää

Vierailija
2/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen kuluu paljon aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun pakkaamaan aina lasten vaatteet, tai onneksi enää yhden, kun isommat osaa jo itse. Mutta omissa ja tuon yhdenkin pakkaamisessa on mulle tarpeeksi.

Vierailija
4/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kun oli liian nopsat sormet.

Siis meillä mies pakkaa itse omat kamppeensa, mutta minä pakkaan viiden hengen vaatteet: omani ja neljän 2-12-vuotiaan lapsen. Mietin yleensä jo etukäteen, mitä lapsilla on päällä minäkin päivänä ja mitä sitten tilalle, jos kyseinen vaatekerta likaantuu joko ylä- tai alaosasta. Ja kun kuitenkin ehdottomasti haluan että koko pesue on puettu samaan tyyliin joka ikinen päivä ja hetki, aiheuttaa pakkaaminen aina melkoista päänvaivaa.. Meidän vaatekaapeista kun löytyy monen tyylistä ja -sävyistä vaatetta.

Mies on monta kertaa tarjoutunut pakkaamaan kun minä säädän ja kiroan, mutta pakkaamisstressiäkin suuremman tuskan aiheuttaisi sitten nähdä lapset tyhmästi puettuna miehen pakkaamisen jäljiltä..

Olis kyllä ihanaa pystyä pakkaamaan kuten mies, eli tyyliin "läjä alusvaatteita, läjä paitoja ja läjä housuja/hameita". Mutta kun ei pysty. Pakkomielteensä kullakin..

5/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin pitäisi olla pakkaamassa kun aamulla lähtee juna.

Menemme pojan kanssa yli 200km päähän viikonlopuksi.

Ja tässä vain istun av:llä.

Vierailija
6/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin hieman enemmän kuin loputtoman pyykkivuoren (jos petivaatteita ja reissussa pitkään) pesemisestä.

Vierailija
7/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin, kun lähdin/lähden yksin. Tai silloin se on ehkä siedettävää. Mutta omien tavaroiden lisäksi pakkaan neljän alle kouluikäisen. Aaaaaargh! Mies hoitaa auton kuntoon, niin ja pakkaa omansa, jos muistaa. :D

Vierailija
8/8 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tykkää, vie kauheesti aikaa. Purkaminenkin on kurjaa. Kassit saattaa lojua toista viikkoa purkamatta, mitä nyt pyykkipussin heitän kodinhoitohuoneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä